Accepterad Lazze.123 | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199371470856/

Ditt Hex-ID: steam:1100001541d4808

Vad är din discord tagg? lazze.q

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig då jag gjorde en shoot on sight alltså sjkuter utan anledning på en person som inte kan försvara sig då han inte visste att jag skulle sjkuta, därför blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag vart bannad var att jag och mina polare stog inne på våran gård (Los capos) och hörde massor av bilar åka förbi många provecera gånger för att . Vi sprang sedan ut och kolla vilka det var och det var då dnenna oranga bilen som körde utanför oss runt 5-6 gånger. då bnestämde jag mig för att springa upp på bergen för att kunna få ett bra läge att sjkuta personen. när jag var uppe på berget såg jag att ljust den där orange bilen hade parkerat på mat affären nedanför vårat hus (Los capos). Jag satte mig då där och väntade på att dom skulle springa ut så jag kunde få ett bra läge att sjkuta. Han sprang att föraren och passageraren hinner hoppa in medans jag hinner reagera med den sista person sjkuter jag då i huvedet och han dör , jag springer sedan snabbt därifrån .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban då jag sköt en person och det blev en shoot on sight då jag in te hade en anledning att sjkuta denna personen. Det blev häller inte så socialt då jag bara sköt och personen hade ingen chans att hinna försvara sig. Så detta var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad för shoot on sight tidigare men jagh har däremot blivit bannad för andra saker som t.ex vdm, sexuell rp och powergaming. Av dessa bans har jag lärt mig riktigt mycket och har häller aldrig gjort om det, och av denna ban nu har jag lärt mig mycket att inte sjkuta folk när dom inte har en chans att försvara sig och att jag inte har en br a anledning för att få sjkuta, och om jag vill göra en shoot on sight så får man ansöka om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde gjort detta annorlunda genom att antingen skita i det för att få ett bättre läge för att kanske kidnappa dessa personer inte bara sjkuta direkt då det inte blir en bra social rp eller så skulle jag sprungit ner för berget men kanske lite mer folk inte själv och kidnappa dessa personer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket efter denna ban, då jag har nu lärt mig lite mer om vad shoot on sight betyder, att inte bara sjkuta direkt utan kanske göra det mer social rp att kanske råna och rikta vapen i början inte bara sjkuta, sjkuta, sjkuta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka