Accepterad 9lazze | Ban Överklagan [xyfw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199371470856/

Ditt Hex-ID: steam:1100001541d4808

Vad är din discord tagg? 9lazze

Vem var det som bannade dig? xyfw

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig pågrund av att jag inte pratade med person som jag jagade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt det som hände innan var att jag var ute och rullande, efter tag stöter jag på denna nkm bilen, jag får aldrig riktigt kontakt med denna bilen och den vägrar ochså att stanna. Han följer då att köra upp utanför deras hus samt hoppar ut med vapen, jag backar lite och sedan sjkuter mor honom, medans jag sjkuter försöker han hoppa in i bilen men jag hinner döda han som inte riktigt var tänkt eftersom jag ville försöka bena honom och göra ett bättre scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och, jag vet att jag gör fel genom att sjkuta honom utan ha pratat med honom, men det finns ochså en baktanke. Varför stanna han aldrig och pratade med mig han körde bara. En till sak som han gör fel är att han kör hem till gänghuset som man inte häller får göra. Så jag tycker att vi båda gör ungefär lika mycket fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidgare ett antal gånger men aldrig för brist på social rp, dom bannsen jag har åkt på är t.ex shoot on sight, vdm, och powergaming-

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda var väll att försöka köra ikapp denna personen mer och förska prata med hen, jag kunde ochså tänk efter att inte sjkuta i det läget, men det tänkte jag inte riktig tpå då och det var dåligt av mig, den tar jag på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig efter bannen att få kontakt med personen ha en liten konversation innaan jag börjar sjkuta honom det var dumt av mig och detta ska inte ske igen och jag ska tänka på det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka