Nekad Lazze.123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Ditt discordnamn: 9lazze

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? jag ska bli staff eftersom att jag har goda erfarenheter inom staff, jag vet jag håller på med och jag vill vara med och göra unive till en bättre rp server och se till så att folk trivs bättre och säkrare så inte en lallare ska kunna komma fram och lalla runt och prata ooc i servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att regeln sunt förnuft och lall er den reglen som bryts mest här på servern eftersom att det är många nya fivem spelare som börjar på denna servern eftersom att den ligger top1 rankat i sverige på fivem listan, och om jag blir staff så kommer jag och staff teamet försöka eller iallafall jag försöka extra hårt för att minska regel brotten på just dem här två.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi staffs ska försöka hålla en vårdnad ton ändå om det behövs att man höjer rösten men det ska ändast hända ifall man verkligen måste, jag och staff teamet kommer att försöka lösa detta problem/regel brotten genom att specca personer som är röd spelare eller om man har fått in reports på dessa spelare om de har hänt något efter vi har speccat och sett att dem/hen har begått ett regel brott så kommer vi såklart att ta återgäder på hen och så kommer vi staffs ta ett beslut beroende på vad som har hänt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska bemöta personer med respekt, en vårdnad ton och trevligt, det ska man göra om man sitter i support, ingame i staff samtal hela tiden för att vissa varför just du är staff, och visa den professionella sidan av dig själv, man ska vara en förebild till andra alla spelare här på servern unive man kan inte begå regel brott som staff eftersom att du ska kunna alla regler och veta vad du gör, du ska kunna hjälpa till dom nya spelarna och även dom som har spelat fivem länge om dom behöver hjälp. Om du inte kan hjälpa hen så kan du alltid kontakta en annan staff och se vad den personen kan göra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? måndag 15:00 till 23:00 Tisdag 15:00 till 23:00 Onsdag 15:00 till 23:00 Torsdag 15:00 till 23:00 Fredag 14:00 till 02:00 lördag 11:00 till 02 Söndag 11:00 till 00:00, på helgerna tar jag så klart lite pauser då och då, men hela tiden när jag är inne på unive så kommer jag att göra staff arbete ingen RP.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har varit med i doscorden från 17 maj 2022, men jag startade spela unive 3 augusti 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag på nästan varje server sedan 1 år sedan så har jag varit staff på varje server jag har kört på och jag har aldrig fått indragen staff, jag har bra erfarenheter då jag kan alla commandon och inprensip allt inom staff jag vet vad jag gör och jag vill göra unive till en bättre server och se till så att alla ska kunna trivas här på unive. Jag är redo för en större uppgift på Sveriges största RP server, jag har allt som krävs att kunna hålla den professionella sidan av en staff och jag vet allt inom staff, hur man ska vara, vad man ska göra och så vidare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope jag föddes redo för detta jag är redo för att hantera alla situationer.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka