Nekad Lazyllama | Ansökan till Utvecklare [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lazyllama

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Lazyllama#3006

Vilka kunskaper har du inom Utveckling? Jag har arbetat med flera kodspråk såsom HTML, CSS, JavaScript men skulle inte kalla mig professionell inom dem. Jag har också arbetat med Lua inom FiveM utveckling såklart men det är ingenting jag har tagit vidare för att lära mig till fullo än. Jag vet hur det mesta fungerar ingom hur man kör och utvecklar en FiveM server. Sedan är det mycket möjligt att det är något ni använder här som jag inte använt tidigare men det bör inte vara så svårt för mig att få ett häng av hur det fungerar. Jag har gjort lite allt möjligt inom FiveM utveckling. Du har min Discord ifall du har några frågor, de är alltid öppna och jag svarar så snabbt jag får tiden. Jag kan lite allt möjligt och jag är inte rädd för att lära mig ännu mera än vad jag kan för nuvarandet.

Har du tidigare erfarenheter inom utveckling på FiveM servrar? Det är klart, jag har ägt någon server här och där för att ha lite kul med utveckling. Jag har även vart utvecklare på ortenwave förra året där jag arbetade med olika uppgifter här och där men inget större. Jag har till mesta del hjälp till personer med problem de stöter på under utvecklingen av deras servrar. Jag har inte direkt haft en fast position där jag jobbar med en och samma server som jag skulle ha här.

Finns det något annat du skulle vilja berätta? Jag hade inte riktigt koll på vad jag exakt skulle skriva men här har ni ett par länkar ni kan kolla igenom för att se lite vad jag arbetat med. Jag letar helt enkelt efter något nytt att göra här på FiveM. Jag har nu gjort samma sak i nästan två månaders tid. Jag tror att detta hade varit någonting för mig att verkligen visa vad jag går för genom att jobba jämt de andra Utvecklarna. Teamwork makes the dreamwork.
Minsta lilla fråga är det bara att kontakta mig på Discord.

Website: https://Lazyllama.xyz
GitHub: https://GitHub.com/Lazylllama

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka