Inaktuell LaZer73 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teaterboy

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? douglas

Ditt discordnamn: lazer73

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2000

Varför ska just du bli staff? För att jag kommer underlätta för dom andra staffsen genom att speca scenarion som till exempel rån eller bilhanden med mera och jag kommer vara aktiv och ta alla don ärenden jag kan.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns massor av problemspelare som till exempel folk som ställer sig upp efter att dom har blivit skjuta tillbaka.
Jag kan också tycka att vissa staffs inte riktigt bryr sig om man har blivit dödad av en bugg eller liknande och inte vill hjälpa till så dom säger bara ´´RPa på de´´

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Sitta och specca och använda klipp för att få fram så som det är så att man kan ta åtgärder åt de. Jag ska också kolla loggs så att inte någon kan ljuga.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är super viktigt då dom som är staffs ska vara dom som man ska kunna ha tillit till och dom man ska kunna fråga om man har någon fråga eller om det har hänt något.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska prioritera staff arbetet men jag kommer förmodligen RPa mycket som vanligt men när någon kommer in i don väntrummet så ska jag kunna hoppa in och hjälpa dom om jag inte är upptagen men jag kommer att prioritera att holla kol på hur folk beter sig och om folk vill donera för nått, Om jag inte har massor av läxor så kommer jag att vara väldigt aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit en spelare på unive i kanske 3 månader men jag har varit det innan för kanske ett år sedan men det var på en gammal dator med ett annat konto.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag skriver ofta reports och jag har en mod som gäng boss så jag vet lite hur man jobbar som staff. Jag vil väldigt gärna vara en helper då jag vill ge hjälpen som jag inte har fått.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? rp, sup, sv ansv, event

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka