Accepterad Layth | Medlem ansökning (Jawad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Layth

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? layth

Vad är ditt discord namn? 96ea

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: laith björk 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig,rolig,stark,sjäv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Laith är en ung man född år 2005, känd för sin modiga och äventyrliga natur. Han har alltid haft ett stort intresse för bilar och motorer, och tillbringar många timmar i sin verkstad där han mekar med bilar och motorcyklar. För Laith är det mer än ett intresse – det är en passion. Han älskar att ta sig an nya reparationer och projekt, och är aldrig rädd för att utmana sig själv. När Laith blev äldre valde han att satsa på en karriär inom säkerhet och ledarskap, där han utvecklade sitt mod och sin förmåga att hantera pressade situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rollspel: Jag kan delta i rollspel som en interaktiv karaktär, svara på frågor och interagera med andra rollspelare. Jag kan också ge ledtrådar, göra upptäckter eller utmana rollspelare genom att skapa spännande situationer eller utmaningar.

Jag ska också köra så RP jag kan så att andra kan ta för sig av den.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra personen eller gruppen i en given situation, även om det kanske inte gynnar en själv. Detta kan vara en strategi inom vissa spel eller förhandlingar, där man kan få en större fördel på sikt genom att visa god vilja och samarbete, även om det innebär att man offrar något i det korta loppet.

Att spela för motpartens vinst kan också vara en etiskt vald strategi i vissa sociala eller professionella sammanhang där man strävar efter att bygga upp en stark relation med andra människor, visa empati och visa att man bryr sig om deras intressen och behov. På så sätt kan man bygga upp förtroende och skapa en ömsesidig vinning där alla parter kan dra nytta av situationen på ett positivt sätt.

Det är viktigt att komma ihåg att spela för motpartens vinst inte alltid är lämpligt i alla situationer och kan vara kontraproduktivt om det gör att man offrar för mycket eller utsätter sig själv för risk. Det är viktigt att göra en noggrann bedömning av situationen och utvärdera om en sådan strategi är lämplig i just det fallet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = att men använder bilen som en vapen och vdmar folk , RDM = dödar folk random , FEAR RP = att man ej värnar om sitt liv copbait, är när man försöker få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Senast ändrad:
Hej jag vill att du fixar så att du heter samma på discord och steam

Du har 24 h på dig att komplettera din ansökan innan den automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Komplettering-intervju "Läs Igenom reglerna 1 gång till"

Du får ta ny intervju om 12h. Lycka till nästa gång!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka