Inaktuell Bugge184 | Medlem ansökning Jonte.1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bugge184

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? huggebugge.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johnny Diesel, 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, cool, charmig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johnny Diesel är 25 år gammal och växte upp i ett ganska stökigt område där man tidigt fick lära sig att klara sig själv. Under uppväxten utvecklade han ett stort intresse för bilar och motorer, mycket tack vare tiden han spenderade i ett lokalt garage där han hjälpte till att skruva på gamla bilar. Där lärde han sig både mekanik och hur man jobbar hårt för det man vill uppnå. Trots en tuff uppväxt har Johnny alltid försökt hålla sig på rätt sida av lagen och skapa sig ett bättre liv. Framtidsplaner: Johnny vill bygga upp ett stabilt liv i staden och använda sitt bilintresse för att ta sig framåt. Hans mål är att få ett jobb där han kan arbeta med fordon eller transport, samtidigt som han lär känna nya människor och skapar kontakter. På längre sikt drömmer han om att kunna starta något eget, till exempel ett garage eller en verksamhet kopplad till bilar, och bli en respekterad person i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa engagerande och realistiska scenarion tillsammans med andra spelare. Jag försöker alltid spela min karaktär på ett seriöst sätt och bidra till att utveckla historier och situationer som gör rollspelandet roligare för alla. Jag är också respektfull mot andra spelare och följer serverns regler för att skapa en bra och rättvis RP miljö.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i ett spel eller ett tänkt scenario gör drag som gynnar den andra parten, i stället för att försöka maximera sin egen vinst. Det används ofta som ett sätt att analysera situationer eller träna strategiskt tänkande, till exempel inom spelteori, strategi eller vid förhandlingar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, failrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer att behärska mig och stötta servern till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka