Accepterad LAXEN | Ansökan till servervakt [Mendion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LAXEN

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
26
Användarnamn: LAXEN

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilton

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2006

Vad heter du på discord? LAXEN#8737

Mellan vilka tider kan du oftast spela? typ från 15:00 till 21:30 på vardagar och på helgen hur Länge jag orkar och vill !

Varför ska just du bli servervakt? ? För att jag ser folk göra fel och jag vill kunna hjälpa dem och jag kommer att vara väldigt aktiv på denna server och jag försöker rpa på min bästa nivå och sedan stör jag mig på folk som bryter mot reglerna t.ex mask på gz och man säger till att dem ska ta av fast de inte lyssnar jag vill jag liksom ge dem en varning som t.ex för mask på gz så det inte får ban. Själv kan jag alla regler. och jag vill vara en stor del av servern och hjälpa nya som har kommit till denna server och jag kommer att göra mitt bästa med att göra servern bättre här är alla grund regler.

RDM är när du dödar en person utan ett giltigt scenario, asså om t.ex jag står vid vianor och så kommer det någon och skjuter ihjäl mig det är ett t.ex på rdm.

METAGAMING är när du använder dig av information in game som du fått från ooc asså t.ex discord streams osv

NLR är när du dör under ett scenario minns du inget från det.

POWERGAMING är när du använder dig av omänskliga krafter t.ex om min bil välter och jag sitter i den och låstas att jag inte blev skadad eller rpar skadad det är t.ex powergaming.

COMBATLOG är när du reloggar under ett scenario för att undvika det.

VDM är när man kör över folk t.ex om jag är vid torget garage så kommer det någon och bara kör över mig.

COPBAIT är när man försöker få polisen efter sig medvetet som t.ex att någon kör till polis station och säger att man har dödat folk eller sprängt ställen.

FEAR RP är när du inte rpar rädd när någon håller pistol mot ditt huvud samt att man t.ex slår någon som har kniv eller vapen mod dem.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill hjälpa folk som gör fel och sedan ge dom en kick som en varning så dem inte blir bannade, Vissa riskerar väldigt höga ban straff och istället för att dem blir bannade av staffs vill jag hjälpa dem så de inte gör fel och då kommer serverns rp nivå ökas. Jag vill också enkla jobbet för staffs för ibland har dem viktigare saker att göra.

Är du whitelistad på serven? yes det är jag!

Har du varit bannad på serven förut? aa Fivem serven 4 gånger

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej spelar bara multi ! (den är riktigt bra)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka