Accepterad lavinen | Medlem ansökning (Sebbe91)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lavinen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Lavin#5380

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Julia Svensson och hon är just nu arbetslös med inte mycket pengar hon är 22 år och hon fyller 23 snart Julia fyller år den andra maj. Julia skulle vilja hitta ett jobb så hon kan få pengar och leva ett bra liv. Julia är intresserad av bilar och motorer. Just nu så lever Julia inte det bästa livet eftersom det är ont om pengar och hon har ingen stans att bo. Julia har en dröm att flytta till ett hus och jobba på mekonomen för att sedan spara ihop pengar så hon kan köpa en bil. Julia var med om en händelse när hon var 10 ungefär. Det som hände var att hon förlorade sin mamma i en bil olycka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att ni får mer personal på olika jobb jag kan ansöka till och att ni får mer spelare in på servern eftersom att jag och mina kompisar kommer tycka rpen blir roligare när man kan söka jobb och kärna pengar som man kan göra när man är medlem på servern. Jag kommer att bidra med bra rp och hjälpa folk i nöden och göra så att allmänheten kan känna sig trygg i samhället hjälpa dem som behöver vård och vill också kunna hjälpa folk med bilar så att det inte står trasiga bilar på gatan överallt och jag vill helt enkelt göra servern bättre med det som jag kan göra. jag kommer också att bidra med bättre rp och mer social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du kör för att det är kul och för rpens skull alltså att du inte bara kör för att vinna alla scenarion utan att du spelar så att rpen blir bra och att alla har kul och det blir bättre rp på servern. Man spelar för att båda parterna i ett scenario ska kunna vinna så att scenariot blir kul för båda parterna och inte för bara en part.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på så sett att många spelar på den servern och att många streamers kör på den och även tipsar om den. Jag har även kompisar som kör på servern som tipsar om att den är bra och säger att rp är bra. Den kommer även upp på FiveM på start screenen som gjorde att jag hittade den.

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 2 dagar på dig att ta din inetrvju annars kommer den att bli automatisk nekad.

Tillbaka