lavin
Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel
Vad är ditt discord namn? Lavin_12345
Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alve Nilsson, 26 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, Ärlig och Rak
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alve har alltid önskat att jobba som polis i alla sina år så de kommer han försöka bli och om han inte blir polis då vill han jobba med nått som innehåller bilar eller skjukvården de tycker han är kul och att han ska skaffa vänner och familj som han kan hänga med när han inte jobbar
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och engagerad RP, där inte bara mitt intresse är i fokus.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla i scenariot ska ha kul och att vi inte bara fokuserar på vår egen karaktärs vinst, utan ser till att alla inblandade får en bra upplevelse.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag tog en polis bil. Jag har lärt mig att tänka utifrån reglen sunt förnuft.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, Sunt förnuft, RDM och VDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det här är den första servern jag har RP at på.
Vad är ditt discord namn? Lavin_12345
Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alve Nilsson, 26 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, Ärlig och Rak
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alve har alltid önskat att jobba som polis i alla sina år så de kommer han försöka bli och om han inte blir polis då vill han jobba med nått som innehåller bilar eller skjukvården de tycker han är kul och att han ska skaffa vänner och familj som han kan hänga med när han inte jobbar
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och engagerad RP, där inte bara mitt intresse är i fokus.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla i scenariot ska ha kul och att vi inte bara fokuserar på vår egen karaktärs vinst, utan ser till att alla inblandade får en bra upplevelse.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag tog en polis bil. Jag har lärt mig att tänka utifrån reglen sunt förnuft.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, Sunt förnuft, RDM och VDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det här är den första servern jag har RP at på.