Bengan12
Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel
Vad är ditt discord namn? Noelbom
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: olof axelsson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glädjespridare, seriös, nonchalant
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olof axelsson har alltid önskat o jobba som securitas i alla sina år de kommer han försöka och bli om han inte blir securitas då vill han jobba med nåt som innehåller bilar eller sjukvården. De tycker han är kul och att skaffa vänner, som han kan hänga med när han inte jobbar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och engagerad Rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla i scenariot ska ha kul och att vi inte bara ska fokusera på vår egen karaktärs vinst., utan ser till att alla inblandade får en bra upplevelse.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag snodde en polis bil och lärde mig att der blir roligt för någon förutom mig i dom korta sekunderna jag fick ha den tills jag blev tillsagd/kickad.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM Fail rp Sunt förnuft
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det här är den första servern jag har RP at på!
Vad är ditt discord namn? Noelbom
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: olof axelsson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glädjespridare, seriös, nonchalant
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olof axelsson har alltid önskat o jobba som securitas i alla sina år de kommer han försöka och bli om han inte blir securitas då vill han jobba med nåt som innehåller bilar eller sjukvården. De tycker han är kul och att skaffa vänner, som han kan hänga med när han inte jobbar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och engagerad Rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla i scenariot ska ha kul och att vi inte bara ska fokusera på vår egen karaktärs vinst., utan ser till att alla inblandade får en bra upplevelse.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag snodde en polis bil och lärde mig att der blir roligt för någon förutom mig i dom korta sekunderna jag fick ha den tills jag blev tillsagd/kickad.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM Fail rp Sunt förnuft
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det här är den första servern jag har RP at på!
Senast ändrad: