Accepterad lassebjörk | Medlem ansökning (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lassebjörk

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132955979/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? Larsson#6397

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Berätta om din karaktär. hej min kataktär heter lasse björk han gillar köra bil med kompis jag gillar hamburgir också. spelar hockey på fritiden. när han födes var han ganska fattig o hade svårt hemma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra men en bra rp nivå då jag själv tycker jag är bra när de kommer till att rpa i nästan alla situationer. Jag är också väldigt aktiv på servern då jag brukar vara online på kvällarna/nätter även morgorna, det kommer bidra med att min karaktär blir mer inblandad i samhället och därmed går att rpa kring.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo för jag har hört från andra att de är en mkt bra server och jag har även av den lilla tiden jag spelat att de är en dödsskön server. Allas RP som jag har sett är väldigt bra o nästan alla är seriösa å ja tycker om att göra scenarion. Servern är även den som är mest aktiv och bara bra admin/staffs . Det är även bra poliser inne på servern. Jag är en aktiv spelare och seriös spelare.

Hur hittade du Unive? hittade den genom att många streamade det på twitch. Många kompisar har oxå rekomenderat om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så seriös som möjligt och inte lalla runt och förstöra för andra människor. Mitt mål är också att ha så roligt som möjligt samt skapa många roliga och bra scenarion som möjligt. Sedan så älskar jag social RP så jag kommer att försöka RPea mycket socialt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det var lite som jag skrev innan roliga scenarion, jag har också som mål att lära känna personer och bli anställd på något av jobben som finns på servern, jag vill kämpa för mina pengar som jag sedan kan lägga på en dröm bil eller något liknande

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive eftersom jag tycker den är den bästa servern.

Tillbaka