Accepterad Lasse Björnsson | Ban Överklagan [Pkantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse Björnsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977284545/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c9e79c1

Vad är din discord tagg? JönsAndTheHöns#7899

Vem var det som bannade dig? Plantisen

Bild på banmeddelande: bild_2023-08-29_190155871.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att mina jag och mina kollegor jagade några skurkar med brandbilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan bannen så hade vi precis stannat dem och skulle prata med dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är helt rätt men jag som inte har slagit någon eller hållit på så mycket får en ban på 5 dagar tycker jag är lite konstigt. En kille som slog ner 3 grabbar fick en ban på 3 dagar som sedan han överklagade och blev av med bannen. Jag som bara har åkt runt med en volvo och prejat lite får en ban på 5 dagar? Medans min andra kollega som prejar med sin volvo flertal gånger inte får en ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men jag har lärt mig av varenda misstag. Jag har blivit bannad för stormat hellraisers. Och för länge sedan för att snott polis bilar. Men jag har lärt mig av varenda misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat struntat i följa efter dem och stannat på stationen istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska jaga någon med brandbilarna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Alltså det var en otrolig massa med powergaming men jag litar på att du inte gör samma sak igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka