Nekad Lasse Ackermann | Ban överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse Ackermann

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198374654678/

Ditt Hex-ID: 110000118b312d6

Vad är din discord tagg? Ноахмартенссон#8905

Vem var det som bannade dig? W1nd3d

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Prata inte OOC ~W1ND3D.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ar ingen anledning till det om jag ska vara ärlig. Jag körde på en motorväg till sandy med min motorcykel (yamha-xj6-r) och en sjukvårdare då jag krockade in i en sten väg och blev skadad slutade köra för rp:n skull och förblöde. Killen jag var där med kollade vart skadad är och då kommunicerar jag genom att skriva /me låg puls. Därefter blev jag bannad. Så exakt vad som hände var att jag hade krokat och började förblöda och fick låg puls. Då skrev jag /me låg puls och precis efter det blev jag bannad. När jag egentligen kommunicerade rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på motorvägen i en normal hastighet och när jag ska svänga om kör jag ner på en sandyta i sandy och krashar med en vägg. Killen jag var där med jobbade på sjukhus så han skrev /me kollar puls, jag höll på att förblöda och har väldigt låg puls och därför skriver jag /me låg puls eftersom i verkligheten så brukar man ha låg puls när man krokat. Därefter blev jag bannad. Jag gjorde så verkligt som möjligt för jag krockade och började förblöda och fick låg puls vilket händer i verkligheten. Då skrev jag /me låg puls och dirket efter det blev jag bannad. Det var på motrovägen till sandy från stan och jag hade tänkt lämna av sjukvårdaren och köra tillbaka för han skulle dit men då krockade jag med en vägg och började förblöda sjukvårdaren hjälpte mig och jag misstänker inte att det var han som bannade mig eftersom han betedde sig som vanligt efter krocken och gick iväg sen blev jag bannad. Tyckte själv att jag gjorde det realistiskt men kanske att jag hade fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt reglerna så var det en felaktig ban eftersom att jag inte körde vidare efter krocken och att jag höll normal hastighet. Men kanske blev det ett undantag av någon andledning och staffsen gick ut på egna ben och satte regler.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var rätt slut den här natten jag blev bannad för att jag hade rp:at hela dagen. Detta gjorde att jag inte tänkte igenom mina beslut tillräckligt. Jag hade precis köpt en bil till en kompis i rp:n när han sket i att swicha pengarna för bilen blev jag stressad och började tänka mindre på mina beslut och inte lyssna på polisen när han gav mig order.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt så vet jag inte vad jag kunde gjort annorlunda men kanske inte börja gå när han hade vårdat mig?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Samma här så vet jag inte riktigt vad jag gjorde fel men kanske jag som måste läsa reglerna igen

Har du läst våra regler? Ja

Du får endast skicka en överklagning per vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka