Antagen Lasse 2008 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    7
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lassebasse25

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Meddelanden
750
Reaction score
152
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank Larsson

Ditt discordnamn: Lassebasse25

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag var MOD för någon månad sedan. Jag ansåg mig som en viktig punkt i Unives staff team. Jag arbeta mycket med kriminell avdelning för att skapa en bra relation med båda parter.

Jag sa upp min mod för o bli BITR riks. Men nu längtar jag tbx för att kunna göra skillnad igen.

Jag är här för att skapa unive till ett bättre community. Hjälpa våra spelare och stå vid Unives sida i alla situationer!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag vill bli Krim ansv igen och vara med och förändra hur vi ser det kriminella på unive. Jag anser att när jag var MOD hade jag bra erfarenhet inom Krim teamet och jag ser mig som en bra kandidat att hjälpa till och fixa området som är kriminella på unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag är duktig på att sammarbeta med mitt team. Vi kommer överens och tar beslut tillsammans för att kunna fastställa att vi alltid göra det rätta i våra beslut!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera proffsigt är AO som staff. Du är det yttersta för unive och det betyder att folk tar lärdom av dig. Visa din bästa sida och bidra med bra energi!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Balanserar det bra. Jag går skola kommer hem o har all tid i värden för arbetet.

Hur länge har du spelat på Unive? Oklart bra tag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, FD Mod för nån månad sedan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?

STOR +rep till denna underbara individen. Lasse är så jävla grym på allt han gör och han gör alltid sitt bästa, och jag minns hur bra han var som mod tidigare. Jag tycker verkligen han bör få komma tillbaka!❤️

STOR +rep till denna underbara individen. Lasse är så jävla grym på allt han gör och han gör alltid sitt bästa, och jag minns hur bra han var som mod tidigare. Jag tycker verkligen han bör få komma tillbaka!❤️
❤️

+rep Riktig duktig staff. Viktigt att tänka på att han aldrig blev av med den utan att han sa upp den. Förtjänar att få komma tillbaks!

+rep Riktig duktig staff. Viktigt att tänka på att han aldrig blev av med den utan att han sa upp den. Förtjänar att få komma tillbaks!
❤️

STOR + REP till lasse, världens bästa och han är jätte duktig på det han gör! Han gör sån skillnad och hjälper unive på bästa sätt.

STOR + REP till lasse, världens bästa och han är jätte duktig på det han gör! Han gör sån skillnad och hjälper unive på bästa sätt.

++rep Faktiskt ganska vettig men dammar för mke ostbågar o konstig ica dricka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka