Nekad LaserTurken | Ban Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaserTurken

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022522683/

Ditt Hex-ID: steam:11000016b1f7889

Vad är din discord tagg? .laserturken

Vem var det som bannade dig? Esplund efter dubbelban så borde ha 1 timme mindre egentltigen

Bild på banmeddelande: 1736356244603.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gav tillbaka på en kille som körde in i mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag står på SC och väntar på min tur sedan så ska jag backa in i ett ställe och en kille åter och ställer sig för så jag tutar sedan råkar jag komma åt hans bil och han kör in i min bil så jag gav tillbaka och då bannade han mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig jag ramma inte han körde in i min bil så jag körde in i hans bil tillbaka kaka inte så svårt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 2 tidigare banns och jag har fått lär dom av dem men en av dem var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gett tillbaka och bara låtit det vara och gått vidare med liver

Har du lärt dig någonting efter din ban? att folk gråter över allt tydligen och man får inte göra ett skit utan man måste vara en rädd fucking kanin som inte gör något imot någon och att man inte får göra tillbaka när den andra personen gjorde samma sak

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka