Accepterad LarvaLaura | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

savvy

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Laura

Vad heter du på discord? LarvaLaura

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016370fd14

Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Morgon: Vaknar vid 8, kollar sociala medier och gör mig i ordning.
Föreläsningar: Går på föreläsningar, kanske har ett seminarium eller två under dagen.
Efter skola: Pluggar eller gör grupparbete, men jag spelar mycket på fritiden, antingen Unive.
Kväll: Middag med vänner eller familj, sen kanske jag går ut eller spelar spel online innan jag går och lägger mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 17 Januari.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 men det var Anticheat bannad PGA bugg.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Övervaka servern för att se till att den är stabil och fungerar utan problem.
Felsöka och lösa tekniska problem om servern kraschar eller har problem.
Säkerställa säkerheten genom att blockera fusk och hantera hot mot servern.
Hantering av användare – ser till att spelarna följer reglerna och ger support vid behov.
Underhålla och uppdatera servern och dess moddar för att hålla den aktuell.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive Roleplay för att hjälpa till att hålla servern stabil och säker. Jag gillar att lösa problem snabbt och se till att spelarna har en bra upplevelse. Jag vill också hjälpa till att upprätthålla reglerna och skapa en rolig miljö för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag vill bli servervakt på Unive Roleplay för att hjälpa till att hålla servern stabil och säker, lösa problem snabbt och skapa en bra upplevelse för alla spelare. Jag vill också hjälpa till att upprätthålla reglerna och ge support när det behövs.

Korruption och abuse innebär att en servervakt missbrukar sin makt för egna fördelar, som att favorisera spelare, acceptera mutor eller använda adminrättigheter för att trakassera andra. På Unive Roleplay kan detta visa sig om en servervakt bryter mot regler eller gör orättvisa beslut. Det är viktigt att vara rättvis och objektiv för en positiv spelupplevelse.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka