Accepterad LARSSS | Ban Överklagan [Freshycopter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LARSSS

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198443257869/

Ditt Hex-ID: 11000011cc9e00d

Vad är din discord tagg? Gucki#5442

Vem var det som bannade dig? Freshycopter

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: sniperbann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Freshycopter valde att banna mig p.g.a lootning av polis, då han skrev det både i PM när jag frågade honom och sedan så står det även i bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så var jag utanför Sons klubb och gled runt i området, det var flera poliser där omkring så jag var nyfiken och kikade vad som uppstod på avstånd. Jag är inte kriminell men jag är lite av en "Hangaround" till sons of anarchy och stöttar ju dom med att bidra med det jag kan. Helt plötsligt blir det en stor skottlossning och jag ser att en Solo grabb blev nedskottad av en kille från Sons på avstånd, jag åker fram till personen och ser att han är död. Jag trodde att det var en Bloods medlem, Sons Of Anarchys rivaler, han hade röda kläder och såg väldigt "gängmedlems aktig" ut. Jag tänkte att om jag tog hans vapen och liknande så kan jag imponera på Sons och kanske få en bättre kontakt med de och sedan förhoppningsvis gå med dom om jag köper krim roll igen. Efter jag gjorde det så skulle jag dra ut med mina polare och spela fotboll, så jag drar iväg, ställer in vapnena i ett fordon och drar ut med mina polare (irl). När jag kommer tillbaka ser jag att jag fått en tagg i Unive Discorden och tappat mina roller, jag har även fått ett PM från Freshycopter Vilket jag hade missat, han frågade om jag kunde komma support med det såg jag ju såklart inte. När jag skulle gå in på servern så var jag perma-bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en korrekt bann, då det faktiskt visade sig att det var en polis jag lootade, för att loota en polis ska man aldrig göra, det är väldigt suntförnuft och det var självklart en godtagbar bann, ingen diskussion..

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta av mina tidigare banns var när jag var ny till RP och inte förstod hur det fungerade, nu för tiden om jag blir bannad så brukar jag ta mycket lärdom av mina banns, och det verkar staffsen se att jag gör, jag skriver en bann-överklagan och antingen så blir den överklagad, eller så väntar jag ut den och "förtjänar" mitt "straff".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skippat att loota den personen och fortsatt mig att hålla mig på avstånd, om en sons medlem blev nedskjuten så skulle jag möjligtvis kunna hjälpa den och föra den till sjukhuset för att "imponera" på de på ett annat sätt än att ge dom deras rivaler och dess vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte göra hastiga och dåliga beslut, om jag är osäker på ett beslut ska jag oftast inte göra det och inte ta en chans. Jag kan istället fråga en staff och fråga vad de anser är rätt eller fel, och sedan använda mig av den informationen i framtida scenarion för att båda parterna ska få en så bra upplevelse som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka