Accepterad Larssons mäklarfirma Chef [Dippen]¨ [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergsjön!

Bergsjön <3
Meddelanden
22
Reaction score
1
Användarnamn:
Bergsjön! och på discord Bergsjön! #4492
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Larssons mäklarfirma

Vad heter du IRL?
Tim
Hur gammal är du?
17
Hur många timmar har du på Fivem?
1990
Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Har jobbat som detta i flertal städer och inte bara inom detta utan också som bilförsäljare mm och det är så att jag gillar det med säljar yrkerna och marknadsföring och är väldigt kunning inom det då jag utbildar mig inom företagsekonomi och marknadsföring och liknande så är detta jobbet väldigt bra för mig då jag även är en sådan som RPar socialt och hellre står och snackar med folk än att tjäna pengar.
Varför vill du just bli chef på det jobbet?
Då jag gillar detta med att sälja och göra event exempel kommer göra visningar på hus och liknande vilket dem flesta mäklarna inte brukar göra och så vill jag ha detta jobbet efterssom jag utbildar mig till det IRL så tror jag kan bidra med mycket bra RP inom detta yrket till servern
Beskriv din karaktär?
Min karaktär heter Karl Johansson och är född 1992 och är en utbildad säljare och hela hans uppväxt har bestått av detta då hans pappa är företagssäljare och han har alltid vart intresserad av bilar och bostäder då han alltid jobbat med detta också så har han blivit en väldigt social kille och blir ofta omtyckt av många människor
Hur ofta kommer du vara inne?
Varje dag, på vardagar från att jag kommer hem till 22-23 tiden och på helger fram till 03 ungefär
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?
Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden?
Nej
Har du läst våra Regler?
'
Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka