Inaktuell Larsson2008 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lassebasse25

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Meddelanden
750
Reaction score
152
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank Larsson

Vad heter du på discord? Larsson#9262

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig är en lång historia. Om vi blickar tilbacka i 2022 så var jag staff här på unive men gjorde sedan bort mig framför 320 själv. Jag var en smutsig person och var inte en bra representant för unive. Jag söker därför nu då jag åldrats ett år till och har lämnat det där bakom mig. Jag vill kunna få tillbacka 320s förtroende för mig igen och kunna göra något bra av det istället. Denna gång kommer jag även brinna för mitt arbete på unive och jag kommer även ha som mål att i framtiden kunna bli en del av staff teamet här på unive!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja just mig är för att jag vill kunna vara med och förbättra unive. Jag vill kunna vara med i medlemskap teamet för att kunna släppa in rätt medlem på servern så vi behåller den höga rpn bland medlemarna och fortsätt hålla den starka gemenskapen här på unive. Jag har mognat till mig och känner nu att jag har kompitens och mogenheten för detta arbete och tror jag kommer göra det utmärk. Jag är även en väldigt driven och idde ful kille som jag tror är en bra egenskap i min kariär i framtiden!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? RESPEKT, Det är det viktigtaste man ska alltid ha respekt till personen som du hjälper/Intervjuvar. Att alltid vissa att man lyssnar och är en god publik för att dom ska kunna få prata till punkt och få säga sitt på bästa sätt. Även ta det lungt i samtalen ifall hen du hjälper har svårt för någonting ska du alltid kunna vara där och hjälpa hen på vägen så ni lätt kan genomföra intervjun med personen. Dom ska aldrig känna sig stressade eller känna en press. Ta det lungt lyssna på personen och ha en god ton!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att betydelsen att vara medlem ska ändras. Man ska inte bara ''vara'' Medlem utan blir man tilldelad medlemskap rollen så bör man vissa sina bästa sidor och göra sitt ytersta varje dag för att verkligen vilja vara medlem på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven som är nu tycker jag är bra och tydliga, man ska kunna alla servern grundregler och även kunna beskriva tydligt vad suntförnuft är. Sen att man kommer till intervjun med en genom tänk karaktär som kommer ha en bra betydelse i servern framtid. Inte bara säga att karaktären heter niklas när den inte kommer göra det.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Stora krav. Som medlemskap ansvarig är jag en del av unives team och har en stor roll på mig. Folk sak kunna se upp på mig och kunna se något bra i mig. Jag är en förebild som sagt. Jag har ett ansvar att släppa in dom som verkligen har kompitens för medlemskap rollen och som har koll på serverns regler. Detta är ett stort ansvar och jag är bered att göra allt jag kan för att vissa att jag kan ha detta ansvar.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivit det kommer gå lite till och från men detta är en ungefär tabel (Obs skol tider) Ish tider Måndag: 07:00-08:00 15:00-18:00 20:00-00:00 Tisdag: 07:00-08:00 15:00-18:00 20:00-00:00 Onsdag: 07:00-08:00 15:00-18:00 20:00-00:00 Torsdag: 07:00-08:00 15:00-18:00 20:00-00:00 Fredag: 07:00-08:00 15:00-18:00 20:00-03:00 Lördag: 17:00-03:00 Söndag: 17:00-01:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, Jag har en sak jag vill säga till Philip320. Efter det som hände för ett tag sen har jag känt att du Philip har tappat förtroende för mig som person. Under detta år har jag rpat otroligt mycket och mognat till mig ordentligt efter misstaget jag gjorde. Jag har vuxit som person men även som rollspelare och staff, Jag har blivit ett år äldre med. Jag Söker då igen för att kunna få bevisa att jag har en mycket bättre sida en vad jag visade och för att kunna få tilbacka förtroendet för dig 320. Jag hoppas du kan ge mig en chans att jag får vissa vem jag igentligen är. Tack för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka