Nekad Lars Svennson | Medlem ansökning [Sixten100p]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jsu7834

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? jsu7834

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 1988

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonte Jörgensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, arbetsmoral, kämpe

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund på min karaktär är att jag är en gammal spelmissbrukare som försöker ta mig ut ur spelvärden och skapa upp ett nytt liv utan stress och självmordstankar. Framtidsplaner: Skaffa nya vänner som inte får mig i trubbel och inte ligga i skulder på grund av spel missbruk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra gemenskap bland mig och andra. Jag gillar även att hjälpa folk i nöd som exempelvis om jag ser någon ligga medvetslös på vägen att jag kommer och hjälper han och kontaktar vård eller kör han till sjukhuset.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ifall det är exempelvis ett rån så kan jag exempel spela med som vittne eller gisslan som då gör att jag kanske förlorar pengar eller något annat och andra tjänar på det detta skapar då en högre nivå av rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, när jag var lite yngre så valde jag att vara en jobbig unge och sno folks bilar som slutade i att bli bannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, lall, duping, bug abuse,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en snäll och trevlig kille från västra halland som inte är blyg när der gäller att prata och jag står upp för mig själv och andra.

Nekad.
Anledning:
Utveckla mer

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka