Nekad Lars Svennson | Medlem ansökning [Lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jsu7834

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Sunkan

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 1988

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär:
Jonte Jörgensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, arbetsmoral, kämpe

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtidsplaner för min karaktär är att ha en del med kontakter som kan hjälpa mig runt och även ha lite vänner samt pengar. Min bakgrund är att jag är andra generations invandrare och har levt fattigt och haft problem med att spela om pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att vara trevlig prata med alla och att ifall jag hamnar i en situation att inte bara lämna den utan reda ut det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar inte bara för sin egen del utan som exempel om någon rånar banken att jag spelar med som exempelvis vittne eller gisslan för att höja nivån på rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, när jag var lite yngre så valde jag att vara en jobbig unge och sno folks bilar som slutade i att bli bannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, lall, duping, bug abuse,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en snäll och trevlig kille från västra halland som inte är blyg när der gäller att prata och jag står upp för mig själv och andra.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Vill att du utvecklar din karaktärs beskrivning.
Vill att du utvecklar mer vad spela för motparten.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka