lars olof ahmedsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilmer svensson
Vad är ditt discord namn? swswille
Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: lars-olof ahmedsson 20 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? knäpp. aggressiv, motiverad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: tragisk barndom med alkispappa. väldigt tajt med sin bror göken. hamnta med fel personer vid en ung ålder. han kommer göra allt som krävs för att få pengar och bli rik även om de är lagligt eller inte.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan tilldela en positiv och rolig atmosfär till servern
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid vinner i scenariot utan att man försöker får de att bli så realistiskt som möjligt
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja. visste inte att de var mot lagen att tjuvkoppla en polisbil.(försökte hitta en bil att ta mig till olika platser) när jag tog bilen glicthade kartan för mig vilket ledde till att jag hamnade i en bil handels övervåning och råkade få några personer under bilen. jag vet vad för konsekvenser jag fick av de och jag accepterar de
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm. att man inte ska döda någon eller slåss utan att ha en giltig anledning. t.e.x du bråkar med en person och väljer direkt att slå ner honom. nlr (new life rule) om du dör kommer du inte ihåg något ifall du dör. combat logging. att man lämnar mitt i ett scenario. te.x att du blir tagen av polisen och lämnar servern.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? detta är min första rp server. jag spelar också men min kompis vilket kommer förstärka min gubbe
Vad är ditt discord namn? swswille
Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: lars-olof ahmedsson 20 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? knäpp. aggressiv, motiverad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: tragisk barndom med alkispappa. väldigt tajt med sin bror göken. hamnta med fel personer vid en ung ålder. han kommer göra allt som krävs för att få pengar och bli rik även om de är lagligt eller inte.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan tilldela en positiv och rolig atmosfär till servern
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid vinner i scenariot utan att man försöker får de att bli så realistiskt som möjligt
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja. visste inte att de var mot lagen att tjuvkoppla en polisbil.(försökte hitta en bil att ta mig till olika platser) när jag tog bilen glicthade kartan för mig vilket ledde till att jag hamnade i en bil handels övervåning och råkade få några personer under bilen. jag vet vad för konsekvenser jag fick av de och jag accepterar de
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm. att man inte ska döda någon eller slåss utan att ha en giltig anledning. t.e.x du bråkar med en person och väljer direkt att slå ner honom. nlr (new life rule) om du dör kommer du inte ihåg något ifall du dör. combat logging. att man lämnar mitt i ett scenario. te.x att du blir tagen av polisen och lämnar servern.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? detta är min första rp server. jag spelar också men min kompis vilket kommer förstärka min gubbe