Vidare till intervju teddeboi320 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

teddeboi320

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? tedde7275

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arne, Guldtaka, 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, hjälpsam och omtyckt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Arne Guldtaka och jag är en lugn person men beräkna bakgrund präglad av dåliga val och begränsade möjligheter. Jag är inpulsiv våldsverkare, utan någon som tänker långsiktigt och verderar lojalitet, respekt och struktur. min karaktär bygger mycket på att bygga relationer och konsekvenser snarare än snabba pengar. mina framtids planer är att bygga en bra relationer med folk i staden och starta en bill firma då det är en stor hobby för mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rättvisa, att altid spela så både parterna har roligt, jag anmäler om nån regel bryts så rp,n ökar och inte försämras och jag följer reglerna så gott som jag kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man ska låta scenariot utvecklas på ett sätt så att motståndarna också har en chans att vinna på scenariot och inte bara jag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag när jag var som mest ny i en annan stad så lallade jag mycket och fick en ban på fail rp men jag har lärt mig massa om vad en bra rp är då jag har gjort mitt bästa för att aldrig fail rpa och att man ska spela för allas vinst och inte lalla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming som innebär att jag inte kan ta information från till exempel en person från discord eller om jag vill se över ett staket och det är förstort igentligen men på skärmen ser jag över så kan jag inte använda mig av den informationen. NLR som innebär new life rule vilker är om jag dör så ska jag inte minnas vad som hände. fear RP vilket innebär hur jag varderar mitt liv i olika rp situationer som till exempel jag haR EN PISTOL RIKTAT MOTT MIG SÅ BÖRJAR IUNTE JAG BARA SLÅ HAN.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ATT JAG BIDRAR TILL EN SÅ BRA RP FÖR ALLA
 
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Tillbaka
Top