Nekad Larreballe | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larreballe

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199836320403/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? larreballe

Vem var det som bannade dig? ankeshof

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-10 045631.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag nydligen deltog i ett kriminell scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att såhär, jag och mina vänner åkte runt och hade det väldigt kul, sen säger min vän åk till den här adressen och vi vet inget om det. Sedan åker vi ditt och då säger han til mig åk upp för berget sen åkte jag ner igen för att ha det chill sen kommer nån random person som skjuter oss från ingenstans, och det är vi som får konsekvenserna och inte han helt sjukt. Vi blir bannade för suntförnuft, och om min brosha skulle va kriminell som tillexempel så skulle jag lika gärna åka med han. Hur är det suntförnuft liksom. Sen visste jag inte att vi skulle åka till ett kriminell scenario min vän sa bara åk till den här destenationen vi visste inget om det. Asså visste inget om att vi skulle bli skjuta och åka till kriminell scenario. Men jag förstår att jag fick bannen också då jag blev upphetsig mot staffen och ber om ursäkt för mitt beeteande och förstår bannen men jag visste inte att min vän i bilen skulle dra in oss i en kriminell handling

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså både ja och nej vet inte riktigt vad jag ska säga liksom.Tänk dig han personen som skött oss begick rdm, brist på social rp och shoot on sight men nej vi får bannen och han får inga konsekvenser
de är helt sjukt asså
Det är vi som får konsekvenserna och inte han som skött oss är det inte orättvist eller
Blir jätte sur. Men får acceptera det och gå vidare. Ber om hemsk ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte asså.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra till destenationen min vän la som jag inte visste något om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes. Har problem med att ta screenshot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka