Accepterad Laris | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laris

Icke Medlem
Meddelanden
463
Reaction score
32
Användarnamn: Laris

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Hur gammal är du? 16, född 2004.

Vad heter du på discord? Laris#1335

Mellan vilka tider kan du oftast spela? En vanlig lovdag brukar jag spela från kl 11 på morgonen till kl 3-4 på natten. Ibland tar jag pauser och detta för att rummet blir skitvarmt pågrund av Fivem. På en vanlig skoldag kan det variera beroende på om jag har mycket att göra eller om jag inte har något att göra, men om jag slutar halv fyra kan jag spela fram till 23.00 varje dag iallafall. Sen har jag såklart normala pauser när jag sover, äter, tränar osv.

Varför ska just du bli servervakt? Först och främst kan jag alla grundregler inom rp och vet hur man rpar. Jag tycker att jag ska bli servervakt för att jag ofta kommer vara på utsatta ställen där det ofta sker regelbrott (till exempel vid den centrala bilfirman) och bara se så att alla sköter sig. I och med mitt jobb kommer jag ofta att röra mig runt om i staden och då se om någon inte kan reglerna. Det händer ofta till exempel att jag ser folk som försöker sno tjänstefordon och innan kan jag inte göra så mycket men om jag blir servervakt kan jag säga till och kicka de på plats. Det händer även saker inne på sjukhuset ibland där jag inte kan göra mer än att bara fråga vad de håller på med och i värsta fall behöver jag vänta på att staff ska svara på report men då är personen ofta redan borta. En till anledning gällande tjänstefordon är att folk många gånger har snott de om man tillexempel parkerar någonstans, t.ex. utanför sjukhuset, en affär eller ett event för att bara nämna några ställen. Och det är jobbigt att behöva köra voi tillbaka till garaget och hämta ut en ny bil. Under den tiden kanske jag får larm och då missar jag det för att någon har brytit mot reglerna. Om jag hamnar i ett läge där jag ser någon som har gjort något skumt, tex dödat någon eller så kommer jag att först se över scenariot, sedan fråga personen hur hen tänkte (så att jag inte råkar kicka en person som är inne i ett scenario) och sedan om personen vägrar svara eller gör ännu mer regelbrott kommer jag att kicka personen direkt, och så kommer jag att ha en video på situationen eller fråga andra som var delaktiga i scenariot och skicka över bevis till en högre uppsatt staff och så får de vidta åtgärder och se över situationen själva. Sen är jag också opartisk när det kommer till att bedöma scenarion där jag själv inte har deltagit i. Detta gör att jag inte kommer att lita mer på någon jag känner, det hade bara varit dålig rp och sånt ska bort från servern i mitt tycke.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag anser att den rollen skulle passa mig bra pågrund av mitt yrke som sjukvårdare, då jag alltid åker runt i olika delar av staden både när jag får larm och när jag bara kollar runt kommer jag kunna se mycket vad som händer. Om jag ser en person som begår regelbrott kan jag prata med personen om den till exempel powergamear eller copbaitar och kicka denne i värsta fall. En till viktig sak är att staffsen inte ska behöva lägga tid på folk som bara lallar runt och söker uppmärksamhet, utan det kan istället säkerhetsvakter göra, inklusive mig själv. Jag vill också bli servervakt för att jag ogillar personer som inte kan bete sig och till exempel åker runt och vdmar och rdmar folk. Jag tror att om man kickar någon som begår regelbrott kommer den personen att inse sitt misstag och rätta till sig, eller om den inte gör det och fortsätter kanske får en ban och då inser sitt misstag. Sen tycker jag såklart också om att hänga med i utvecklingen av servern, att få en bra rp och en spelarbas som kan bete sig och som har sunt förnuft.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är till och med wl-ansvarig.

Har du varit bannad på serven förut? Jag har fått en tillfällig avstängning innan, men jag har lärt mig efter det och kommer inte att göra om samma misstag igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara Multistaden.

Senast ändrad:
Bump, utvecklade punkten ”Varför ska just du bli servervakt?”.

Hej!
Jag kan ta min intervju någon gång på eftermiddagen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka