Lantzen | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lantzen

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Lantzen

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? Lantzen#7003

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag-och lördag har jag träning som är en timme lördag kl 11-1 måndag 6-8 tränar jag men annars så har jag tid att spela 9-24 varje dag

Vad skulle du göra om du blir staff? Det jag vill som staff är att göra servern så bra som möjligt och hjälpa folk som skriver reports och se till så att alla rp,ar bra och rätt. Jag vill att servern ska ha en så bra upplevelse som möjligt med det menar jag att jag vill att det ska vara så verkligt som möjligt till exempel att man inte pratar ooc eller failrp,ar. Jag skulle sitta och specca folk väldigt mycket tror jag för att tex på senaron med gäng så blir en kille sur sen blir nästa sur sen bråkar dom i ställe. Jag vill se till så att alla har kul. Ett exempel: Jag ser att någon vdm,ar: jag skulle först av allt fråga vad dom håller på med och se varför dom gör det sen skulle jag säga att det är strikt förbjudet och ifall jag ser att dom inte förstår så får dom ta konsekvenserna för det till exempel att dom blir sparkade från servern. Men sen beror det alltid på för ser jag att en person kör över någon flera gånger och inte slutar tills han andra dör då skulle jag bara kicka honom så att han förstår att det är oacceptabelt att hålla på sådär. Jag vill inte bara bli staff för att jag vill ha makt och kunna kicka folk jag stör mig på eller annat skäl utan jag skulle ha tagit min roll väldigt seriöst och gjort mitt bästa för att vara en så bra staff som möjligt. En sak som jag själv hatar är att man väljer sidor bara för att man känner någon. Alltså att till exempel ser två stycken slå varandra i greenzone men att jag väljer att kicka honom som jag inte känner medans jag låter honom som jag känner gå vidare just för att jag känner honom.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Är servervakt så kan en del redan. men jag har varit support men det var dc support inte in game

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag är server vakt på multistaden och har varit dc support på nightsky men inte mer

Vad kan du om skripts? Jag kan ingenting om scripts. Men skulle mer än gärna vilja lära mig mer om det i framtiden.

Varför vill du bli staff? för att jag är ju server vakt och jag märker att många inte får hjälp i report i bland och som server vakt får jag ej ta report så jag vill kunna hjälpa dom och sen under gäng krigen så är det ibland ingen staff där och jag är ju maffia medlem så är jag nästan på plats så ifall jag ser att någon clearar så kan jag specca dom och sedan rpa att inget av det har hänt alltså som innan innan jag gick in. och sen så vill jag hjälpta till och driva servern framåt så den blir bättre än vad den är. sen Jag vill hjälpa till med servern och ha ett bra community men också ta bort dem som inte beter sig. Jag vill också göra staff teamet bättre! Vill skaffa en bra rp nivå till servern, och förbättra servern.
En av dem viktigaste grejerna är också trevliga staffs, kommer bidra med en go och trevlig staff som folk kommer gilla att prata med! Har själv varit med om en server där staffsen bara svor i support när man bara ville ha hjälp, där med lämnade jag den servern!, och jag är jätte aktiv så jag kommer hjälpa många och så många jag kan. och sen är det kul när folk kommer ihåg en som en hjälpsam och snäll person och det är det man kan visa som staff. och det ger mig större intresse att vet att man hjälper folk det är det jag brinner för

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på multi men hade jag spelat hade jag dumpad den andra serven lätt

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja jag förstår

Senast ändrad:
Riktigt bra ansökan!

Tycker personligen att du förtjänar att gå vidare till en muntlig intervju.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Riktigt grym ansökan gillar när det är mycket text. Roligt att se att du verkligen har lagt ner tid i din staff ansökan märks tydligt.

Bra ansökan, spelar du enbart på den här servern? har i kännedom att du har spelat på en annan även varit en del av deras staff team.

Efter intervju har hållits har beslut tagits att Neka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka