Accepterad Lantz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lantz

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089260701/

Ditt Hex-ID: 1100001434b189d

Vad är din discord tagg? lantz____

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: Ludde.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ludde valde att banna mig eftersom jag körde när folk riktade på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta min kompis till sjukhuset och när jag ställde in min bil så ställdes den inte in så det var någon random som hoppade in i förar sätet och körde. Jag han och sätta mig i baksätet men personen som körde snackade inget och sen när han hade kört iväg så stog det 2 personer till en av dom drar fram ett vapen och riktar på mig jag hoppar ut och medans jag hoppar ut så hör man hur personen med vapnen skjuter men han har inga skott så den klickar bara. Jag hör det och hoppade in i förar sätet och kör iväg en liten bit för att sedan hoppa ut och skjuta dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut rätt att jag blev bannad för att jag körde iväg men jag hörde att pistolen klickade och såg min chans att åka.
Samtidigt som detta hände så c loggade dom jag sköt ner vid bensin macken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså helt ärligt så har jag typ inga tidigare bans. Jag är en grön spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat stanna bara och ta upp händer. Var fortfarande dumt att jag drog men såg min chans när hans pistol klickade. Det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag kommer att stanna nu även fast jag hör en pistol klicka. Eftersom det bara kan vara nåt fel första gången så kan pistolen gå av andra gången.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka