Accepterad Kaung | Ban Överklagan (1nedz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaung

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198361128708/

Ditt Hex-ID: 110000117e4af04

Vad är din discord tagg? luvag__23884

Vem var det som bannade dig? 1nedz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-12 224017.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror själv att staffs valde banna mig då vi hade ett scenario vid industrierna på motorvägen då det var runt 8 bilar typ och jag satt i passagerar sättet min vän hoppar ur och jag hoppar ur efter för att jag satt inte i förar sättet då jag ist kunde göra shuff eller inte hoppa ur alls eller bara hoppa ur och hålla uppe händerana så jag inte skulle medverka i scenariot jo men efter det blir jag benad av min polare sen så när jag ställer mig upp väljer jag att hoppa in i bilen och sen där efter köra ifrån då jag inte ville delta för att tänkte efter i efter han och det var inte smart och hoppa ur på en motorväg där det irl kommer 100 tals bilar. kommer inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi körde runt och snacka runt indestri områdena upp vid cayo perico och sen så hoppade en från kartellen ut och börja skotta däck sen nlev det ww2 30 sec efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte det var mitt fel och att jag skriver ut det är helt sjukt mitt fel detta felet ska inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad för att jag döda min vän på skoj som en lek

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat köra där ifrån och inte forstätta scenariot genom att hoppa ur och skjuta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag aldrig ska gröa så och det jag kommer göra annorlunda är att aldrig hoppa ur och skjuta på ofentlig plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka