Accepterad Lantz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lantz

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089260701/

Ditt Hex-ID: 1100001434b189d

Vad är din discord tagg? lantz____

Vem var det som bannade dig? Glimbol

Bild på banmeddelande: Lantz bannen yäni.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Glimbol valde att banna mig eftersom jag kallade en kvinna för "HORA" Detta var ett dumt misstag av mig och kommer ej att återupprepas. Jag tänkte ej vad jag sa det kom ut fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag/yakuza åkte till oljerigget för att ta över området och kolla vilka som var där. Vi stöter på dessa individer där och börjar snacka med dom, allt flyter på som vanligt och vi har bara good times. Saga och jag har ett förflutet där hon har varit jävligt dryg och så men inte så mycket mer än då. När vi står och snackar så börjar hon få attityd och jag rpar på att min karaktär blir sur, Jag säger till henne att tagga ner lite eftersom vi bara var där för att ta över området. Hon börjar och kaxa sig ännu mer och jag tar fram mitt vapen för att hon ska lugna ner sig men hon fortsätter att vara kaxig. Tillslut klarade min karaktär inte av mer och sköt henne. Ja jag kallade henne hora och det var dumt. Jag tänkte inte på vad jag sa och det var extremt dumt av mig. Sedan bannade dom bara mig sådär utan att komma support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var 100% mitt fel eftersom jag ansvarar för mina handlingar och vad jag gör. Ingen annan än jag har gjort fel i detta!
Jätte dumt att jag kallade henne det ordet och kommer ej att återupprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har haft en ban för över ett och ett halvt år sedan, Jag var en liten problem spelare innan men nu har jag faktist växt upp och lärt mig att det är roligt att ha social rpa och inte bara skjuta hela tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ge fan i att både skjuta henne och kalla henne "hora" Svin dumt ångrar mig så otroligt mycket eftersom det var ett stort misstag av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att man inte ska trakasera tjejer eller andra. Speciellt inte tjejer då det inte finns så många som spelar på unive. Det finns en del men inte super mycket. Jag tycker såklart att det är roligare när tjejer är med i rollspelet och vill inte att dom ska sluta spela på unive bara för att jag trakaserade dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Absolut. Jag har även dyslexsi (finns på papper) Denna bannen har tagit en del tid för mig att skriva så hoppas verkligen jag kan få en till chans. Jag kommer inte återupprepa mig och kommer verkligen inte visa handlingar som jag gjorde denna gång!

Tillbaka