Accepterad Lantz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lantz

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089260701/

Ditt Hex-ID: 1100001434b189d

Vad är din discord tagg? Lantz___

Vem var det som bannade dig? Nat

Bild på banmeddelande: asdasdasdasd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag helt enkelt backade in i min kompis bil och rpade absolut inte på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in gänghus och tog ut min bil därefter så skulle jag lalla lite och knuffa lite min vän. Men jag glömde att min bil va speedlockat så då backar den bak väldigt vädligt snabbt så backade jag rätt in i han väldigt fort vilket jag verkligen förstår ser skevt ut enligt staffs och jag ber om ursäkt för det och ångrar det enorm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban jag gjorde fel och jag står för att jag har gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad senaste 1 gång av suntfönuft men har tagit lärodomar av det som jag kommer ta lärodomar av denna banöverklagan ifall den blir godkänd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att helt enkelt betet mig mognare och bara skippat att backa in i han. Det var så enkelt att undervika bannen genom att inte gör det känns väldigt idotiskt nu och jag ändrar mig enormt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Inte vara idiotiskt och bete sig mogen på servern. Vill bara säga vill verkligen bli unbannad då jag har donerat för en ny handling till min bil :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Vill medela kan be om ursäkt muntligt också har dyslexi så detta tog mig tid att göra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka