- Meddelanden
- 138
- Reaction score
- 2
Åtgärds-referens
ID: 1306 — Allvarlig (14p)
Typ: Grov FearRP (§ 4.1d), Saknar kreativitet (§ 5.1b), Mild Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: blir riktad på men väljer att åka vidare, rpar inte på skador
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-02
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev jagad utav typ 3 styckna bilar och dom hade jagat mig i typ 5-10 min, nått sånt. Jag kör förbi humaine vägen och där står någon redo och ba skjuter mina däck så min bil svänger vänster automatiskt rakt in i nån metal pelare, en annan bil krocka in i min bak och jag rpade på skador och sa aj, de kom en annan bil och börja rikta på mig för jag hade blackscreen och såfort min blackscreen försvann så backade jag bakåt och in i en annan metal pelare och då dog min bil och dom sköt mig då
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker att återgärden var felaktig då det var väldigt överdrivet t.ex, ”saknar kreativitet” helt sinnesjukt onödigt att lägga till den och sen tycker jag också att lägga en grov fearrp var också överdrivet samt så powergaming gjorde jag knappt isf väldigt mild då jag rpade med min röst och inte /me. Bubblegum tycker jag inte är lämplig för att sitta och ta sådanna krim ärenden utan att ens dra mig i support eller något så jag inte ens fick förklara min sida eller något. Han är inte ens krimansvarig och vägrar svara pm.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja