Nekad Lantz | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lantz

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089260701/

Ditt Hex-ID: 1100001434b189d

Vad är din discord tagg? Lysande Lantz#2005

Vem var det som bannade dig? Nedz

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att medans jag använde emoten som jag hade bindat i bilen som jag satt i så kunde man inte se mig, vilket är väldigt orealistiskt. Det är orealistiskt om man bara försvinner i bilen för några sekunder, jag tror staffsen som bannade mig trodde att jag gjorde emoten medvetet och det var därför han bannade mig för emote abuse och jag fattar det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil utanför en affär och jag har en bind som gör en emote där man ligger ner på marken när jag trycker F7. Precis innan jag blev bannad hade jag råkat trycka på den knappen och såg inte det förrän jag skulle gå in i affären, när jag senare gick in i affären så blev jag bannad för emoteabuse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en felaktig ban då jag emoteabusa men gjorde det omedvetet och utan mening. Jag tycker alltså bannen var rätt gjord av staffen för att staffen kunde inte veta att det var omedvetet av mig. Jag tycker alltså att det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för combat logg tidigare, jag har lärt mig mycket och har inte gjort det sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag hade kunnat gjort annorlunda är att försöka att inte komma åt den binden igen omedvetet, kanske rebinda den så det är svårare att komma åt den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart jag har lärt mig att inte göra emotes i bilar och kommer inte göra om det, ska också rebinda så jag inte kommer åt knappen igen till emoten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka