Antagen Lantz | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lantz

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Lantz#5836

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2024

Varför ska just du bli staff? Jag vill verkligen bli helper på Unive eftersom jag vill hjälpa att utveckla Unive till det bästa möjliga genom att stöda de punkter staffteamat behöver hjälp med. Jag vill det främst för då jag rollspelat länge på olika servrar samt Unive ett tag och vet hur det känns när man inte fått den hjälp man behöver av staffsen, när man spawnat död, blivit felaktigt bannad och suttit och väntat en halvtimme på hjälp osv. Det är även hur rp'n kan förbättras till det bättre av helpers som bryr sig. Pratar med de som har gjort fel och försöker höra från båda sidorna, ge rättvisa bans osv, indragningar osv. Jag tror kommunikation är en stor part av att vara en helper, speciellt när man tar supportärenden samt speccar scenarion osv. Jag tycker även det verkar som ett roligt uppdrag som helper, att prata med folk och kunna specca scenarion och ta supportärenden / reports. Det är verkligen ett måste med ett starkt staffteam på en sån här stor server. Den är såklart bra men kan även förbättras. därför jag vill förbättra den genom att bli helper. Jag vill gärna hjälpa till att förbättra servern. Jag är en driven person och väldigt engagerad när det är någonting jag gillar som till exempel unive, därför vill jag börja avancera inom staff teamet inom Unive. Jag är ansvarstagande och klarar av stress bra, kan även ta kritik samt feedback.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att kriminell rpn verkligen inte funkar, Eftersom alla springer runt och kör shoot on sight vad jag ser,
Jag vill hjälpa till med kriminell rpn och få den och funka som den ska utan att alla ska göra en massa regel brott och liknande,
Sen tycker jag också att alldeles för många kör för fort när det gäller torget och vid polis stationen, Folk kör vårdslöst och kan inte bete sig,

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänkte att man ska specca mycket mer ovanligare grejer som folk kan tycka är "tråkigt" att göra. Men det måste ju göras annars kommer inte server kunna förändras, Sen också specca lite mer krim scenarion eftersom det skjuts väldigt mycket och det är inte så mycket social rp, Självklart så har det blivit bättre men det kan bli ännu bättre än såhär,

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att agera professionellt, Men man ska inte agera som att man äger server och att ingen kan göra något åt en,
Man ska vara trevlig och välkomnande i support, Man ska också lyssna på vad personen har att säga så att man inte bara vill bli klar med ärendet, Man måste lyssna på bådas sida om det gäller att någon har gjort fel, Eftersom alla kan anklaga vem dom vill, Man ska inte dra allt för snabba slut satser utan att ha tillräckligt med bevis,

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tänkte inte rpa så mycket nu, Jag har tröttnat lite på det men vill fortfarande spela unive, Så varför inte hjälpa server så gott jag kan, Jag brukar vara ganska online på datorn men burkar också vara ute, Jag kommer inte lägga all min tid på unive men så mycket jag kan, det brukar vara runt 4-5 timmar per dag men det kan variera hur som helst,
Jag brukar gymma på morgonen ibland och sen brukar jag komma hem och sätta mig vid datorn,

Hur länge har du spelat på Unive? Jag blev medlem för någon vecka sedan igen men jag har spelat på unive mycket innan, Jag började spela för något år sedan sen nu har jag börjat med det igen,

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, Jag har varit helper här tidigare och sen har jag även ägt en egen server den var ganska liten det var 2 år sedan, Så jag kan en stor del utav det, Men det kan ju alltid finns mer grejer man kan lära sig, Man kan ju inte kunna allt, Just nu är jag servervakt och jag har tyckt att det har varit roligt. Så varför inte ta nästa steg och försöka bli helper,

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Jag vill bara hjälpa staff teamet så mycket det går och så mycket jag kan, Men dom jag klickat i är liksom det jag vill mest men vad som helst funkar ju,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka