Inaktuell Lennart17 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Ditt discordnamn: Lennart17

Ange ditt födelsedatum 14 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill komma tillbaka till staff teamet och göra skillnad på unive. Jag kan bidra med bra hjälp på servren eftersom jag är väldigt aktiv på denna server. Jag kan bidra med Bättre Rp inom Jobb och Bättre Rp överlag så jag skulle hålla mycket koll vad som händer på servren. Jag vill kunna hjälpa till på servern och se till att det går framåt. Jag lärde mig väldigt mycket som staff, vad man ska göra och vad man inte ska göra. Jag har en del Erfarenheter inom staff yrket då jag har varit staff flera gånger innan och vet hur man ska bete sig som staff på Unive. Det är viktigt att agera professionellt inom staff rollen och inte lalla runt. Jag har koll på alla områden och så vidare då ja har varit det innan. Så jag har bra koll på vad staff rollen innebär.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? är lite dålig Rp bland kriminella ibland. Många gäng försöker lösa problemen med hjälp av vapen jag skulle vilja se fler möten bland kriminella att man försöker prata fram problemen istället för att skjuta. Det är klart att man ska skjuta men i första hand lösa problemen med munnen. Men över lag är det bra rp men det kan alltid förbättras. Sedan skulle jag säga att folk abusa väldigt mycket med bilar och emots t.ex. Sedan verkar vissa inte förstå reglerna eller bara allmänt vägrar lyssna på ett möte som exempel. Så alltså tycker jag att krim Rp är största problemet eftersom den har blivit lite sämre på de senaste. Men annars är mycket bra just nu, Ett till problem på det senaste är att vissa jobb är väldigt inaktiva.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att man ska påminna Kriminella om detta. Även skriva ut det i Dc till exempel och försöka göra ändring så det blir lite bättre Rp och att det ska vara roligt för båda parterna i ett scenario. Vi staffs får prata i hop oss göra en plan över det. Jag ska samarbeta bra med andra staffs så alla får komma med sina bra idéer. Det är alltid lättare att samarbeta med någon i viktiga beslut så man kan snacka i hop sig. Det är väldigt viktigt så samarbete. Sedan tycker jag att Staffs ska bli lite hårdare vid vissa lägen och våga ta beslut. Väldigt viktigt att samarbete och jobba smart så kommer jag och de andra staffsen lösa problemet. Sedan när det kommer till de inaktiva jobben att ta in en bra chef och belöna chefen och de anställda mer som man gjorde innan.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt i staff rollen genom att inte lalla runt eller att inte vara korrupt bara för att man själv ska tjäna på det. Man ska hjälpa så många som möjhligt allt i från ge någon skin om deras tröja är buggad till lite viktigare saker. Man har ju en viktig roll på servern och då ska man ta ansvar över det. Man är ju lite ansiktet utåt liksom man ska ju bidra med bra exmepel. Jag har varit staff flera gånger innan så vet hur man ska agera skulle jag säga.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? när det är hög tryck på serven kommer jag absolut göra staff arbete eftersom det är då alla staffs behövs men om det är mindre tryck på serven kanske man går in och rpar en stund sedan hade jag fortsatt med staff arbete då det är min huvud uppgift på servern. Så för de mesta hade jag gjort staff arbete men mellan åt rpa ibland skulle jag vilja säga. Alltså kommer jag bara rpa när de är låg tryck på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan den 11-Juni-2023. Då jag har varit medlem,staff ett och även krim. Krim har jag nästan varit hela tiden under min unive tid. Men har också börjat gilla mer vanlig rp också nu. Sedan har jag varit off från unive några veckor här och där men är en konstant spelare på Unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var Staff på Unive tre gånger tidigare då ena gången va jag helper i två månader sedan den första gången var jag helper i en månad ungefär.Och den sista gången var jag MA i en månad sedan Helper i en-två månader. Jag har även jobbat inom alla områden på Unive så vet hur allt går till och vet även hur man ska agera som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej då!

Tillbaka