Accepterad Lanken333 | Ban Överklagan [3209

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lanken333

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199521891307/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d1483eb

Vad är din discord tagg? 1lanken

Vem var det som bannade dig? Avzo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev n ordet unge till en grabb i dm efter att han försökte banna mig för något jag inte gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i discord, sen så skulle jag gå in på unive för att spela lite och sen var jag bannad av avzo för rasism.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var inte en felaktigt bann då, det var rasistiskt men det var även utanför unive så det är lite båda och. Jag ska inte göra om det och det var skit tråkigt. Så jag kommer absolut inte göra om det igen. Jag älskar unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, jag har blivit bannad för mild fearp när dom riktade på mig och jag tog inte upp händerna. Jag har aldrig blivit perma bannad innan och jag är en lojal unive spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag skulle inte brytt mig då han försökte felaktigt banna mig. Men jag hade inga motbevis så jag trodde jag skulle bli bannad. Så jag blev sur på han, och frågade han varför försöker du felaktigt banna mig. Sen började han säga att jag inte kan göra något åt saken att jag är internet gangster och då sa ja ba n ordet unge till han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inga rasistiska ord. Det är bara dumt och blir fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka