Nekad landstromen | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

landstromen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/enfrid/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b2284ae

Vad är din discord tagg? enfrid

Vem var det som bannade dig? cindyfisk

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-28 105741.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var mycket länge sedan jag blev bannad på mina dåliga tider i livet när grupptrycket var som värst och jag kunde säga saker som jag inte förstod innebörden av, så det är svårt för mig att komma ihåg exakt, men antagligen var det någon gång i höstas, kanske september månad, mitt under min emo fas och jag kallade en annan spelare för "Paki" eftersom mina dåvarande vänner sa att jag skulle säga det. Jag förstod inte innebörden av ordet och att det är ett racial slur för pakistanie. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag är mycket mer mogen nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. EFtersom det var i höstas kommer jag tyvärr inte ihåg vad som hänt, så det kan jag inte svara på. Jag ansöker om unban nu eftersom jag känner mig tillräckligt mogen att spela på servern igen efter ett halv år av att inte spela på Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men det var inte med mening. Bannlysningen är för rasism vilket jag inte står för och jag är inte rasist. Min pappa är halv palestinie och jag skulle aldrig vara rasistisk. Det är något av det värsta jag vet och något som jag fruktar. Det var så att jag sa "Paki" till denna mannen och eftersom jag inte förstod vad jag sa så sa jag det. Väldigt dåligt, plumpt, oartigt, och oförskämt av mig och jag skäms verkligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 7 gånger innan för lall, men det var för mer än 1 år sen och jag är 1000 gånger mer mogen idag än jag var på den tiden. Jag förstår innebörden av lall och konsekvenserna som följer. Om jag blir godkänd att komma tillbaka till Unive så skulle jag bli överlycklig då jag är en helt annan person efter mer än 1 års terapi bland annat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat avstå från att lyssna på mina "vänner" som föreslog att jag sklulle säga "paki" till målsägande och jag skulle aldrig göra det igen. Väldigt dåligt. Ska alltid tänka tre gånger innan man säger något man inte vet vad det betyder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajemän, jag har lärt mig att ska alltid tänka tre gånger innan man säger något man inte vet vad det betyder. Och att mina tidigare bans och 1 års terapi har lärt mig att min passion för roleplay ska inte gå till spillo. Jag drömmer om att komma tillbaka till Unive och har varit staff på brittisk server ScoraNetwork RP och helper på CMG samt chattvakt på västerort rp. Detta var under olika tidsperioder men jag hoppas verkligen att jag kan komma tillbaka och om det går så skulle jag jättegärna bli staff. Mvh, Åke

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka