Nekad Harry. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry.

Icke Medlem
Meddelanden
703
Reaction score
335
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057695774/

Ditt Hex-ID: steam:11000014169741e

Vad är din discord tagg? 1harry._

Vem var det som bannade dig? Philip/Emilia

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att de hade bevis på att jag fuskade. Jag siktade på någon genom ett berg och det var ganska uppenbart att jag visste exakt vart han var, vilket inte var något en spelare utan fusk hade vetat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom hem, satte mig vid datorn och märkte att jag inte var med i några av unives dcer längre. Sen fick jag flera pms från folk som skrev att jag hade blivit bannad för fusk. Jag försökte joina dcn igen men det stog att jag blivit blockerad från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag fuska, och det är inget jag försöker ljuga om. Jag visste vad jag gjorde och det var inte rätt. Jag förtjänade bannen helt och hållet, och jag ångrar det jättemycket idag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad innan för saker som RDM, PWG och tidigare fusk. Det är inte något jag är stolt över alls. Jag har lärt mig att varje gång man bryter mot reglerna så förstör man inte bara för sig själv utan för andra också. Den här bannen fick mig att fatta att jag inte vill fortsätta med detta beteendet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade låtit bli att fuska helt. Stängt av fusket direkt, eller ännu bättre aldrig ens laddat ner det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verkligen. Jag har förstått att det jag gjorde var sjukt onödigt och att jag förstörde för både mig själv och andra. Jag har också insett hur mycket bättre Unive är i jämförelse med andra servrar. Jag vet att jag har gjort fel och att jag inte förtjänar att ni ska lita på mig direkt. Men jag hoppas ändå att jag kan få en sista chans att visa att jag har ändrat mig. Det finns verkligen ingen server som Unive, och det är först nu när jag blivit bannad som jag verkligen fattar hur mycket jag gillade att spela på servern. Jag ber inte om att ni ska glömma vad jag gjort, bara att ni kan ge mig en chans att visa att jag kan bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka