Nekad lampa | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9Jonte

Aktiv Medlem
Meddelanden
353
Reaction score
164
Vad är din steam profil länk? 76561199149738668

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan nälser

Vad är ditt discord namn? Jonte#6465

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Jonathan nälser och jag har left med mina nära o kära länge och när jag gick i skolan så fick jag rött så bra betyg för jag var rätt så intreserad av skolan vilket gav mig bra betyg och Jonathan har alltid velat bli polis och han har gymmat väldigt mycket och Jonathan har alltid sett upp till dom större och alltid lyssnat när nån säger stopp och det har gjort till att många tycker om han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra till bra jobb inom rp och där jag kommer göra scenarion bättre och dom som är med i scenarion och jag kommer framförallt ha jätte roligt med rpn och jag kommer ta mitt rp så seriöst som jag bara kan och inte larva eller busa så jag blir bannad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag kan göra rpn bättre så det blir fler folk som vill spela det härliga spelet på den här servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vara självisk i ett scenario, till exempel bara spela för att vinna eller för pengar. Det innebär att inte alla slag går att vinna, ibland så behöver man inse situationen i hand och ge sig och låta sig bli erövrad.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på ert content och tyckte det var nice

Du är inte medlem i våran Discord-server. Gå med i den och ansök när du har gått med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka