Accepterad jontebonte57 | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jontebonte57

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? bullen12.

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonathan Ohlsson och är 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag är trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Jonathan ohlsson och är 23 år gammal och han äskar fotboll samt så gillar han att mecka med bilar och sånt. När Jonathan var 5 år gammal så var hans mamma a med om en olycka det gjorde Jonathan väldigt ledsen samt så blev Jonathans mamma ledsen men Jonathans pappa brukade glömma känslorna genom att vara i garaget och mecka med sina bilar men 1 dag när Jonathan var hemma så följde Jonathan med hans pappa till garaget och meckade med bilar Jonathan tyckte att det var väldigt kul sö han fortsatte att vara där men när Jonathan var 14 år gammal så kom det ett kill gäng lch frågade om Jonathan ville tjäna pengar Jonathan svarade ja då han visste att de hade dålig ekonomi i hemmet men Jonathan visste inte vad som skulle hända så de bad Jonathan att bära en väska han svarade ja och de gav han pengar sen så fortsatte det bara det blev grovare och grovare tillslut så började Jonathan hålla vapen men när han blev 19 så hamnade han I fängelse för vapen brott och narkotika brott men nu har han kommit ut och därför valt att bli medborgare och jobba på Mekonomen eller sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå genom att följa serverns regler samt hjälpa till med att ta bort lallade från server genom att ta klipp lch hoppa support för då får vi bort de där lallare som förstör rpn

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vara ego ytan man ska spela för motparten skull och inte bara tänka på sig själv utan tänka på att motparten också ska kunna ha kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har pratat ooc

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft man ska tänka realistiskt och logistik samt så har vi vdm man använder sin bil som ett vapen sen så har i social rp det innebär att man ska snacka sig fram istället för att skjuta eller döda

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag har vart medlem och krim men blev p bannad så har inte vart med i dcn i 3 månader men kan mycket inom rp och sånt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka