Nekad lambe | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lambe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? lambe

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jens andersson 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ansvarsfull, glad och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund Jens är 22 år gammal och växte upp i en mindre stad tillsammans med sina föräldrar och en yngre syster. Under uppväxten var han nyfiken, social och hade ett stort intresse för teknik och problemlösning. I skolan tyckte han särskilt om matematik och praktiska ämnen där han fick bygga och skapa saker. Efter gymnasiet började Jens studera inom IT och digital teknik. Vid sidan av studierna har han arbetat extra för att få arbetslivserfarenhet och bli mer självständig. Han är en person som tycker om att lära sig nya saker och utmanar sig gärna genom olika projekt. På fritiden umgås Jens med vänner, tränar regelbundet och spelar ibland datorspel. Han uppskattar också naturen och försöker spendera tid utomhus när han har möjlighet. Framtidsplaner Jens mål är att slutföra sina studier och få ett arbete inom IT-branschen där han kan utveckla sina kunskaper och bidra till spännande projekt. På längre sikt drömmer han om att arbeta med systemutveckling eller cybersäkerhet. Han vill också fortsätta utvecklas som person genom att resa, lära känna nya människor och uppleva olika kulturer. Ekonomisk trygghet är viktigt för honom, och han hoppas kunna spara till en egen bostad inom några år. I framtiden vill Jens hitta en bra balans mellan arbete och fritid, fortsätta med sina intressen och bygga ett liv där han känner sig både framgångsrik och nöjd. Målet är att skapa en stabil framtid samtidigt som han fortsätter att lära sig och ta sig an nya utmaningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med allt möjligt, både bra och rolig rp som håller sig till reglerna. Hjälpa staffs genom att t.ex reporta när jag ser någon som bryter mot en regel. Även ha en seriös karaktär med en bra bakgrund. Jag kan även bidra med att hålla mig till reglerna hela tiden så att jag inte förstör någons rp. Jag kommer rpa så bra jag kan medans jag spelar på servern för att göra det roligt för mig och alla andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man t.ex blir tagen av polisen ska man inte bete sig dåligt och skrika bara för man har förlorat ett scenario, man ska alltså förstå att man förlorar scenarion och att man inte ska bete sig dåligt bara för det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte spelat på denna server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR är t.ex om jag blir dödad av någon ska jag inte kunna minnas något av det scenariot. Powergaming är att man rollspelar på sina skador, t.ex om jag kraschar min bil ska jag inte bara kunna köra iväg jag måste verkligen rollspela mina skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget speciellt jag har bara spelat fivem ett tag så jag vet vad jag håller på med.

Hej!
Vi håller på att granska denna och vi kommer återkomma med svar men det kan ta längre tid, du får ha tålamod.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka