Accepterad Lamar | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lamar

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198188027483/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian Carlsson

Vad är ditt discord namn? Lamar#9670

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Urban Svensson och är en man som föddes 1993 den 20 maj och är alltså 28 år. Urban föddes i Sverige och hade en lugn barndom med bra kompiskrets. Senare fram mot tonåren så blev Urban väldigt lat och började sitta hemma mest och skita i skolan och började hamna i problem. Efter ett tag så började han med droger och är nu anställt som deltids reporter för att ha råd att leva sin livsstil med droger och bilar. Urban hamnar ofta i problem när han är drogpåverkad och försöker komma in i den kriminella branschen för att få en fetare livsstil och kunna få tag i fler bilar och läkemedel. Urban är en person som i vanliga fall är lugn men när han har tagit droger så styrs han lätt till dumma beslut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på unive eftersom att jag har testat på många olika RP servrar men aldrig hittat den rätta, men nu så känner jag att äntligen har hittat en seriös RP server med skönt häng och vill ha tillgång till fördelarna som medlem. Jag kommer att bidra med bra RP och god stämning på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad av unive är att den har väldigt många medlemmar vilket gör att det känns mer seriöst och verklighetstroget i och med att på andra servrar så kan det kännas som att man bor i en spökstad. Det finns även många olika aktiviteter och jobb att utföra och det är seriöst och roligt RP på servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom kompisar som pratade om att de hade spelat på olika RP servrar och som berättade för mig att unive var den största av de alla. Då så kollade jag upp Unive RP på twitch och kom förbi sköna streamers som streamade på just servern unive och det var då mitt intresse väcktes för unive på riktigt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel att ha roligt och vara seriöst och ha gött häng med nya perssoner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli en välkänd karaktär som folk vet om vem det är och vara framgångsrik så jag kan köpa mycket bilar och etc.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte så aktiv i andra servrar just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka