Ej Antagen lamadrickercola | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
263
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: Lamadrickercola

Ange ditt födelsedatum 17 November 2010

Varför ska just du bli staff? Jag kommer bidra med aktivet, Kompitens och mogenhet till positionen som staff. Jag kommer dela upp mitt arbete med liksom att speca runder och ta reports. Jag kommer spec runder där jag vet att det är mycket folk som t.e.x Toget, sjukan, Jobb och piren. Jag har tidagre varit staff så vet hur man gör med kommando osv.

Vad tycker du inte fungerar på Unive?

Jag ser mycket lall inne på servern som måste bort. Samt att inte många följer som t.e.x. röstregeln, Powergaming osv. Det här måste fixas tycker jag då det kommer bli brätte RP på servern. Jag ser rätt så många som sitter duty men inte jobb dom sitter bara duty för att tjäna pengar, det TYCKER jag inte är okej. Det måste fixas med.

Det är många som inte håller hastigheten som körs snabbt inne i stan. De dra från polisen utan anledning för att de tycker det är roligare att dra från ett trafikstopp än att stanna.

Det finns många poliser och kriminell som bara gillar att skjuta. De e på en skottlossning och kommer in till sjukan och får vård men ingen krycka och ljuger i /me att dom inte är skottskada, så dra dom och minns allt som har hänt och dra till sina kompisar och börja skjuta dom. Måste fixas med skottlossningar osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi sitter i staff dcn och snacka. Att vi kollar logs att man håller kollar IG och hjälper varnda.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska kunna bete sig och ha ett bra bemötande och mogen samt kompeten

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP?
Måndag: 15:00 - 22:00 (med pauser)
Tisdag: 15:00 - 22:00 (med pauser)
Onsdag: 15:00 - 22:00 (med pauser)
Torsdag: 15:00 - 22:00 (med pauser)
Fredag: 14:50 - 00:00 (med pauser)
Lördag: 12:00 - 00:00 (med pauser)
Söndag: 12:00 - 23:00 (med pauser)

på lov så kommer det inte se ut så då vänder jag mycket på dygnet. Jag har tröttnat på att RPa så typ 1 timme eller 2 om en kompis vill RP eller något annat .

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit tidigare staff men då blev jag demotad då jag va inaktiv för att min mormor gick bort så tänkte mer på henne sen hade jag mycket trötthet och det va mycket i skolan. Så jag hade inte orken att göra staff arbete men nu har jag och ska satsa mycket på det här nu.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb tycker jag inte är så roligt jag va det innan när jag va staff. Jag tycker det är för mycket för mig då jag har ADHD, ADD, Autisemn och språkstöringar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka