Antagen lamadrickercola | Ansökan till Staff [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
263
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: Lamadrickercola

Ange ditt födelsedatum 17 November 2010

Varför ska just du bli staff? Jag kommer bidra med att vara aktiv i support samt IG. Jag kommer att ta och speca vid rån då kolla vad som sker vid dom. Jag kommer ta report och help och sen flyga runder vid olika område där det bruka va mycket folk eller mycket stök. Samt kommer jag våga bemöta folk.

Vad tycker du inte fungerar på Unive?

Brist på polisen sida gällande RP

Polisen kan få av sjukvården som heter defbilator och med den så kan dom rädda folk som är medvetlös. Dom använder bara defbilatonr hela tid istället för att kalla dit sjukvården. Så då får inte Sjukvården någora larm det här måste bli bärtte.

På sjukhuset

När man är vid vårdrumet så stroma perssoen en då skriver och gapar osv. Det kan va hjälpa mig jag är skadda, Kan du ta bort min krycka. Som sjukvårdare ha vi en regle att man ska sita på en säng så vårda vi dom. Men man ska priotera medvetlösa. Sen så få vi inte ta bort kryckor.

Vad jag tycket så kan ni nog sänka tiden på svetlana med kryckan. Sen att folk inte ta svetlana då dom få ju den KRYCKA.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att infomera min staff kompisar om det här och hur man ha det. Sen så kommer jag säga om ni vill så kan ni speca jag kommer det iafall sen så kommer man ju ochså behöva ta reports.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska va lung man ska inte hesta samt du ska inte säga ful ord osv. Man ska agera professionellt då man ska visa att den här servern kan man lita på och att vi som är staff inte bara sitter och leker med sin makt osv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag själv är inte ute så mycket och gilla mer att sitta vid min dator. Vid lov så är man ju mer aktiv men när det är skola så kommer man att vara mindera aktiv fast jag kommer va aktiv på min mobli i DC. jag börja skolan 08:00 och sluta 14:00 vet ej nu men det va så innan då jag ska börja åttan

Hur länge har du spelat på Unive? i två år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är servervak så kan commands så lite har man men man lärs sig.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Jobb

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Jobb

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Tillbaka