Nekad lallishh | Ansökan om Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish

Icke Medlem
Meddelanden
553
Reaction score
113
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? lallish#2614

Ange ditt födelsedatum 30 April 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag känner att jag vill komma tillbaka till att hjälpa till i servern. Vill kunna hjälpa till och utveckla servern. Har alltid velat jobba för serverns skull. Vill vara delaktig till att utveckla servern. Jag vill se till så att det finns forumsarbetare som finns för spelarna under heltid då jag har mycket timmar lediga nu. Jag älskade att jobba inom just forumet förrut när jag var staff och att kunna lära känna nytt folk och kunna jobba som ett team för att hjälpa till för servern. Jag kommer försöka få och skicka in större förslag som kan förändra servern. Att jobba i staff teamet innan var en ära och samt en större upplevelse som lärde mig mycket som jag kommer ha nytta av i mitt liv, som till exempel prioritering, aktivitet dagligen, och att vara med och kunna delta till förändringar. Förut när jag var staff så hade jag en riktig rolig månad, och vill gärna känna samma känsla som förut. Jag har alltid gillat att ta ansvar och bidra med gott. Jag vill hjälpa till och bidra med diverse hjälp mm till servern som byggt vänskapsrelationer till både mig och till andra spelare på servern. Jag vill kunna vara med och utveckla servern så gott som möjligt. Denna paus som jag haft som icke staff har jag längtat och velat göra en sorts ansökan för att kunna vara med och hjälpa till hos denna server, men jag har tappat tid till att göra detta, men nu så är jag säker på att jag har tid som jag kan spendera till att bidra med till servern. Från denna vecka till månader framåt så är jag säker på att göra tid för detta arbete. Kommer vara en aktiv arbetare på servern som kommer bidra med gott, och kommer sköta det bra i olika situationer. Om jag får denna position så kommer jag försöka visa mer framsteg och kommer försöka lära mig någonting nytt varje dag. Jag kommer ta initiativ och ta ansvar över den ''makten'' man har som forumsarbetare. Var relativt omtyckt i staffteamet förr, och hade mycket goda kontakter med de flesta i teamet. Har relativa erfarenheter inom avdelningarna som finns inom staffteamet. känner mig bekväm inom arbete på servrar då jag varit alla områden förutom donations ansvarig eller kriminell ansvarig och har arbetat och bidragit med mycket till servern förrut, så jag har haft en del forumsarbete tidigare lixom. Kan reda ut saker lätt och är mycket bekväm med att ta beslut. Jag skulle kalla mig själv driven. Jag skulle säga att jag är bra på att bestämma över en grupp personer, spelar inte roll storlek på gruppen. Jag är inte rädd över att ta större beslut. Är inte alls rädd för att ge återgärder, utan om jag tycker att personen så få ett återgärder som jag tycker är rättvist så skulle jag ge han det beroende på vad han gjort för att förtjäna detta återgärder. Jag är inte rädd för att säga till folk på skarpen, vilket kan vara viktigt om det behövs. Står för misstag om jag gör några och tar lärdom över de. Jag är bra på att jobba som ett team. Har somsagt mycket erfarenheter kring denna positionen och vet vad och hur man ska agera i sorters situationer. Jag varit både staff och Medlemskaps Ansvarig så kan jag kan reglerna och vet vad man ska ge för anledning när man bannar någon eller ger återgärder på en person. Jag har inga problem och ta order av folk och har inga problem med att ge order och förslag till folk om det anses vara lämpligt. Om jag vill ändra på något så ser jag till att ta upp det så att jag kan bidra med förändring och utveckling till servern. Förut när jag var staff så kollade jag mycket på nya scripts som skulle kunna passa in till servern, nu när jag kan OpenIV och diverse filer så kan jag testa dessa scripts som anses lämpliga och kolla så att de funkar bra. Jag tycker att det är viktigt att ha viljan att göra förändring och påverka utveckling på diverse saker på servern. Jag skulle försöka bidra med utveckling och aktivitet som staff sålänge jag har tillgång till datorn, dvs den mesta tiden som jag är hemma [Isch 5-6 timmar per dag som jag har lediga, men har nog mer timmar nu när jag är hemma från min semester]. Är mogen och kan ta kritik i mitt arbete utan problem, jag brukar lära mig efter lämplig kritik, dvs ''seriös'' kritik som ej är lall. Lär mig av mina misstag och ser varje dag som ett nytt tillfälle för att lära mig nya saker. Jag är motiverad för att få kunna börja att hjälpa till för servern igen. Jag är engagerad för att ta emot ansvaret och förtroendet som arbetare på servern igen. Jag kan prioritera rätt, och veta enkelt hur jag ska agera under arbetet jag gör. Tycker jag har rätt kunskaper för att ta detta ansvaret. Jag vill kunna söka fel på servern och förbättra smidigheten på forumet. Jag vill kunna förbättra servern och utveckla forumet. Jag som person kan ta emot negativitet bra. frågor/begärningar så gott jag kan. Jag är proffesionell i mitt arbete och tar arbetet på allvar. Jag är tydlig och brukar vara rakt på sak för medlemmarna på servern som frågar frågor eller behöver hjälp med något. Jag är mycket ansvarstagande. Om jag blir forumsarbetare så skulle jag jobba för serverns skull och för att få en bra utveckling för servern och försöka bidra med en god stämning för spelare på servern och i självaste teamet. Jag kommer ej missbruka min makt eller de perms jag blir given om jag får ansvaret som forums mod. Skulle klassa mig själv som en trovärdig person. Om jag stöter på en stressig situation så kan jag kontrollera min stress rätt så effektivt, jag brukar jobba bra under dessa stressiga situationer. Jag är kompetent inom staffteamet. Jag är en kreativ person som kan komma på många kloka ideer som kan göra många positiva förändringar. Jag prioriterar det som behövs göra snabbast och inte det som jag personligen tycker är roligast och göra, utan jag väljer att göra det som behövs mest för servern. Jag lyssnar alltid på bådas sida under ett beslut som jag kommer att ta för att få en bättre bild från de båda så att jag kan få en bättre uppfattning om vad som hänt innan jag väljer att göra/ta ett beslut. Jag är uppmärksam över förändringar som jag tycker behövs ske när jag ser något som jag tycker behövs förändra. Jag är väldigt hjälpsam och gillar att hjälpa till. Jag är empatisk för att förstå personens bild och vilka skor han är i, dvs att jag alltid kollar personens vy på vad som hänt under en utredning eller ett beslut som jag ska ta. Jag skulle säga att jag är en stödjande person och skulle kunna hjälpa någon om de behöver ha hjälp med något, dvs om det är en ny person i staffteamet så skulle jag kunna erbjuda att gå igenom hur saker och ting går till om de inte riktigt förstått hur man gör vad. Jag brukar vara tillgänglig den mesta tiden av dagen. Jag försöker alltid vara förståelig när det gäller ban överklagningar osv, dvs så försöker jag alltid förstå och se hur han uppfattade saker och ting, dock så betyder det inte att jag skulle vara på personens sida för det hen gjort bara för att jag är förståelig. Jag brukar göra ett snabbt och smidigt jobb när jag gör arbete.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är det. Ifall man INTE använder sig av rätt kategori när man skickar in sin tråd då det kan bli missförstånd och slöseri på viss tid, sedan så ser det inte skickligt ut i forumet.

Får en ansökan vara kopierad? Nepp. Ifall man kopierar en ansökan så klassas den som plagiat.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jadu, det är väll att det finns relativt inaktiva ansökningar kvar på forumet som bara tar upp plats.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Vet ej om detta är möjligt i nuläget, men ifall man nu inte väljer att visa någon aktivitet på sin ansökan i ca 2 veckor så blir den automatiskt borttagen eller nekad.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndagar/Söndagar [Lov] - 12:00 - 03:00
Måndagar/Torsdagar [Icke Lov] - 16:30 - 23:00/00:00
Fredagar [Icke lov] : 16:30 - 03:00
Lördagar [Icke lov]: 12:00 - 03:00
Söndag [Icke lov]: 12:00 - 23:00/00:00

Jag har ju också saker o göra utanför datorn, men i mellan dessa tider så skulle det vara möjligt med aktivitet hos mig.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Erfaren kring forumsarbete

Senast ändrad:
-rep tycker han snackar om annat i ”Vad är det som får dig att söka till Forum Mod?” Och att han kopierar texten ifrån sin tidigare Staff ansökan som blev nekad. Att kopiera hela texten.

Senast ändrad:
-rep tycker han snackar om annat i ”Vad är det som får dig att söka till Forum Mod?” Och att han kopierar texten ifrån sin tidigare Staff ansökan som blev nekad. Att kopiera hela texten.
e inte forums mod en del av de som hjälper till i servern enligt dig? Anser du att man inte får kopiera och skriva om sina förra egna ord till något mer lämpligare till en annan ansökan?

Senast ändrad:
e inte forums mod en del av de som hjälper till i servern enligt dig? Anser du att man inte får kopiera och skriva om sina förra egna ord till något mer lämpligare till en annan ansökan?
Jag tycker att man inte behöver kopiera sin text från en annan som blev nekad. Och jo, forums mod de klart de hjälper till i servern.

-rep pratar om helt andra saker i "Vad är det som får dig att söka till Forum Mod?"

-rep snackar om fel grejer i sin ansökan även kopierat andra ansökningar......

INAKTUELL, INGEN AKTIVITET PÅ MER ÄN 2 MÅNADER. GÖR EN NY ANSÖKAN OM DET FORTFARANDE ÄR INTRESSE.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka