Nekad Lallish2.0 | Medlem ansökning[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallish2.0

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198996525221/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? Fågelbajs#7844

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ahmed Kadir och han har en bror som heter Abdi Kadir dom har inga pengar och hart varit fattiga hela livet dom har letade städer i åratal utan att hitta nån men äntligen har dom hittat nån som dom vill bo i. abdi och jag var väldigt stökiga när vi var små. våra föräldrar hade inte heller så mycket pengar så vi har försökt att leva normalt fast det har varit svårt. pappa var polis men var tvungen att hoppa av för han skada sig på jobbet vi vet inte så mycket om det men det är inte bra!. Mamma jobbade dubbel skift nästan varje dag. Så det var inte lätt men det slutade med att jag och min bror abdi började sälja olagligheter. Pappa och mamma tyckte inte om det men vi var tvungna att få pengar. Min bror abdi ville gå längre och ville få ännu mer pengar han vart medlem i ett GÄNG som heter .... där han fick pengar så det räckte till nån måndag. Men det slutade med att jag Ahmed trågs in i skiten ännu mer och vi vart förvisade från det landet nu har dom hitta ett nytt lan och ville fortsätta leva här och kanske skaffa ett jobb eller så blir det till det gamla vanliga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra har liksom 1000 timar på rp och har haft det sen vintras så snart 1 år har tagit pauser då och då men är till baka och då vill jag börja rpa på en stor server direkt

Vad kan du bidra med till serverns RP? unik rp bra gäng rp bra kriminell rp och bra familje rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? men måste inte vara vinst kåt inte börja tjafsa för man förlorar ett scenario

Hur hittade du Unive? polare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka