Accepterad Greken27 | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greken27

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Stefan Taikon

Vad är ditt discord namn? kkkkk0594_08633

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi kadir 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Abdi kadir och är 19år gammal, han är en rätt positiv kille Abdi är från Grekland, han hade det svårt i skolan och på lektionerna när han var yngre men kämpade igenom. hans pappa gick bort av en sjukdom så hans mamma blev ensamstående och hade det svårt med räkningar och då var det svårt för Abdi så hanhar levt i depression i några år men tagit hjälp senare och det har gått mycket mer uppåt. Abdi har ett stort intresse inom bilar och kärlek Abdi har också mycket intressen av att vara ute med vänner som att vara ute på stan och han är lite beroende av pengar och senaste föremålen, Abdi vill skaffa en bra framtid på denna staden och bygga upp något som tar en långt fram i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en bra nivå på roleplay i unive. Jag är en snäll och rolig kille som har bra fantasi med positiv inställning och vill alltid utvecklas. Jag kommer alltid respektera andra spelare i staden som jag tror kommer driva fram i Rp:n

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar det om att du aktivt bidrar till att skapa en situation där din motspelare eller motpart får möjlighet att nå sina mål eller lyckas i sin berättelse, istället för att fokusera enbart på att själv vinna eller få fördelar. Det kan innebära flera saker beroende på scenariot och spelets natur. Det kan även skapa en rolig rp spänning och konflikt som alltid kan vara roligt att rpa

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har ej gjort det tidigare

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, fail rp, powergaming, rdm copbaiting, fear rp,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget specifikt att berätta om mig själv.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka