Inaktuell lallish1464 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish1464

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Vad heter du på discord? Eaglez#1464

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig är att få hjälpa till och underlätta staffs arbete genom att ta hand om folk som ansöker om medlemsskap och kunna hjälpa till att få servern att växa och samtidigt hålla en relativt hög RP nivå bland nya rollspelare på servern. Jag vill se till att folk som verkligen vill RPa och är motiverade får medlemsrollen så att dom kan utveckla sitt rollspelande på servern. Jag är även väldigt hjälpsam och hjälper mer än gärna till om någon står inför problem eller frågor kring till exempel regler som dom inte förstår.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag vet hur mycket man ska skriva för att kunna bli godkänd och jag vett vad man ska skriva och jag kan läsa i timmar och jag kan bara läsa långsamt och se exakt vad dom skriver och sånt och jag vill bara göra så att alla som kollar alla medlems ansökan ska kunna slappna av lite och jag vill bara hjälpa till och jag tror att jag kan fixa så att dom får svar lite snabbare och jag vet hur jobbigt det känns att behöva vänta på saker och det är därför jag är här för att hjälpa till och fixa upp det här och att göra som sagt så att dom inte skriver på dm eller pm eller privat på dc om man kan läsa deras ansökan och sånt utan jag vill att dom ska veta att det kommer ta nån minut och att det inte kommer ta typ en dag och sånt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska alltid bemöta människor med en bra ton och man ska inte vara sur när man börjar prata med personen utan man ska vara snäll och ha ett bra bemötande och va snäll och lyssna på personen och man ska ta in vad personen säger och inte bli irriterad för att dom inte förstår vad man menar utan alla är bra på sin egen sak vissa kanske inte vet nånting om datorer eller sånt medans vissa är experter på datorer och om dom inte hörde första gången så upprepar man det med en bra ton och man ska alltid behandla personer så som man själv vill bli behandlad och jag tycker inte om människor som typ är sura mot alla vad är meningen med att leva om man bara är sur mot allt och alla utan man ska vara glad och positiv och bara vara snäll mot dom man pratar med och sånt för om man e sur hela tiden så kommer ingen tycka om en så man ska bemöta folk med en bra ton och vara positiv hela tiden det blir mycket bättre då tycker jag iallafall

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Din betydelse som Medlem är att skaffa ett lagligt jobb höja din rp nivå samt att ha kul när du rpar och leva in i din karaktär och ha en känsla till din rp och inte bara sitta och vara sur om din karaktär gör illa sig eller något likande ska du alltid ha en bra rp nivå och rpa på dina känslor

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker att man ska kunna lite om rp inte jätte mycket men lite rp och att man inte ska skapa bråk i onödan och att man ska veta vad man skulle ha gjort om man krocka eller om man blir hotad eller om man blir rånad eller om man blir gisslan till ett rån så ska du veta hur man ska bete sig och vad man ska göra och man borde alltid tänka ett steg före och tänka vad skulle man gjort irl i detta scenariot eller vad det nu är man ska alltid tänka ett steg före och alltid använda sunt förnuft och om man bara vill va medlem för att slåss eller nåt så är tycker inte jag att man borde bli medlem om man bara ska slåss helt utan anledning då kan man spela på nån annan server för jag vill inte ha människor som bara börjar slåss helt utan anledning det tycker inte jag om och det är därför jag inte vill att folk ska ha medlem om dom bara vill slåss och sånt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar skulle varit att läsa igenom alla ord dom skriver några och att kolla på så många ansökningar som jag kan och att ta intervju om jag kan och att svara på frågor i dc och jag skulle svara på dm och pm och skulle svara på såna saker det är vad jag tycker och jag skulle se till om dom vill bli medlem för att kunna skaffa ett jobb och satsa fullt ut på rpen och lära sig mer och inte bli medlem för att slåss på servern och förstöra som några personer gör!

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet är föjande: Vardagar: 15:00-22:00 Helger: 12:00-23:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive för tillfället

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nä, Tack för mig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka