Nekad lallish | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish

Icke Medlem
Meddelanden
553
Reaction score
113
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? lall1sh.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 1976

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Stålklot. Lasse Stålklot är en karaktär som ofta beskrivs som en stor och stark person med ett hårt yttre. Han är känd för att vara tuff och orädd, men samtidigt har han en mjukare sida som bara kommer fram ibland, speciellt när han är med personer han litar på. Lasse är en man som har varit med om mycket i livet och detta har format honom till att vara både hård och misstänksam. Trots att han ofta hamnar i farliga situationer är han någon som håller sig lugn och försöker lösa problem på sitt eget sätt. Många ser upp till honom på grund av hans styrka och förmåga att ta sig ur svåra situationer. Lasse har ett rykte om sig att vara någon man inte vill bråka med eftersom han alltid är redo att försvara sig och sina vänner. Han lever sitt liv på sina egna villkor och följer inte alltid reglerna, men han har en egen kod om vad som är rätt och fel. Trots sitt hårda yttre har Lasse en lojal sida och ställer alltid upp för sina närmaste. Han bryr sig djupt om sina vänner och kan vara överraskande snäll och omtänksam när det kommer till de han litar på. Hans personlighet präglas av en balans mellan tuffhet och vänlighet, vilket gör honom respekterad av många, både vänner och fiender.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarios, samt skulle jag hållt en hög rp nivå. Jag kan samarbeta med andra spelare för att göra spelet mer spännande och hitta på bra historier tillsammans. Jag följer reglerna och ser till att alla har kul, samtidigt som jag gör mitt bästa för att hålla spelet enkelt och underhållande. Jag spelar alltid med respekt för andra och fokuserar inte bara på att min egen karaktär ska vinna, utan jag ser till att alla får en bra upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte bara fokuserar på att din egen karaktär ska vinna eller gå segrande ur en situation, utan att du också ger den andra spelaren en chans att utveckla sin historia eller få ett positivt resultat. Det handlar om att samarbeta och skapa ett roligt och rättvist rollspel där båda parterna kan få något meningsfullt ur scenariot, även om din karaktär förlorar eller kommer i underläge. Det gör spelet mer intressant och rättvist för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait, Man försöker locka polisen och få deras uppmärksamhet. RDM innebär att man dödar någon utan anledning, vdm innebär att man kör på någon utan anledning, osv osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat här innan och arbetat på diverse jobb

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Var medlem men rollen bara försvann, så jag får väll ansöka igen!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
tog inte sin intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka