Accepterad Lallish.2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallish.2

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243879504/

Ditt Hex-ID: 11000014c826450

Vad är din discord tagg? Lallish.2

Vem var det som bannade dig? Ken12

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja ken valde banna mig eftersom han va korupt. Jag och en annan staff hade ett personligt bråk/schaffs som han sen tar i egna händer och bannar mig för, Och så säger han att jag har skickat någon bild på fusk som jag defenetivt inte gjort. Förstår inte varför vissa staffs tar ooc saker i sina händer och bara bannar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag satt ingame så skriver ken att jag ska komma support. Så jag hoppar dit och vi snackar och då säger han att jag har saft det här och det där till en annan staff. Då sa jag till han att jag och den här staffen har personliga bråk eftersom jag känner han. Då säger han att jag har skickat en bild till någon där jag skickat en bild på ett fusk. Då säger jag att jag inte har de men han fortsätter säga emot. Sen bannar han mig utan att ens visa något bevis på vad jag skickat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker denna ban är felaktig då jag och den andra staffen bråka irl och inte på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har andra bans som varit tidigare ja men inte som angår detta och för de mesta har jag glömt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingeting alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då jag inte gjort något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka